تاریخ انتشار: 1395/09/11 18:09
کد خبر: 245760

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: به خاطر مردم آبادان مجبور به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در چند هفته گذشته بخاطر شرایط به وجود آمده نتوانستیم نتایج مورد دلخواه را کسب کنیم و شرمنده هواداران شدیم لذا در بازی با سیاه جامگان به خاطر مردم آبادان مجبور به برد هستیم و فقط به پیروزی فکر می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: به خاطر مردم آبادان مجبور به برد هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست نشان روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم سیاه جامگان افزود: تیم ما به خاطر میانگین سنی کم بازیکنان یکی از تیمهای لیگ برتر بود که بیشترین ضربه را از وقفه های به وجود آمده در بازی های لیگ برتر متحمل شد.

وی اظهار کرد: بازیکنان به محض رسیدن به آمادگی با تعطیلی لیگ روبرو می شدند و این تعطیلات علاوه بر فاصله گرفتن بازیکنان از روند رو به رشد خود باعث مصدومیت آنها نیز شد.

وی گفت: اما خوشحالیم که تعطیلات به درد تیم ملی کشور خورد و سعی داریم با تلاش بسیار به شرایط مد نظرمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ارتباط با حریف مشهدی خود افزود: سیاه جامگان تیم پرتوان است و با کادر فنی جدید می تواند جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

* دیگر نمی خواهیم امتیازات خانگی را از دست بدهیم
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان نیز در این نشست گفت: با تیم یک دست و منسجم بازی داریم که هدایت آن را مربی با تجربه ای در اختیار دارد اما برای برد در این دیدار انگیزه بسیار داریم.

عباس دهقانی افزود: نادر دست نشان حدود 2 سال است که در این تیم فعالیت دارد و به طورکامل برتیم خود اشراف دارد و می تواند با بازیکنان خود کار را بر حریفان سخت کند.

وی اظهار کرد: امتیازات خانگی بسیاری از دست داده ایم و سعی داریم با برد در بازی های خانگی اشتباهات گذشته را جبران کنیم.

وی در باره تاثیر ورود خداداد عزیزی به تیم سیاه جامگان گفت: عزیزی هم مانند فرهاد کاظمی اعتقاد بسیار به کار تاکیکی دارد و آرامش اکنون این تیم به خاطر حل شدن بسیاری از مشکلات مالی سیاه جامگان است.

دو تیم فوتبال سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت14:30 در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد به مصاف هم می روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lamk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بررسی تیم های لیگ برتری خوزستان از لحاظ روحی روانی و بدنسازی