تاریخ انتشار: 1395/09/20 01:19
کد خبر: 243936

آقای زمانی؛ ورزش با سیاست فرق دارد/ منصوریان و آبی پوشان به آرامش نیاز دارند

دیدال امروز استقلال و تراکتور سازی به سود شاگردان قلعه نویی به چپایان رسید تا بار دیگر شاهد اختلاف در باشگاه استقلال باشیم.
آقای زمانی؛ ورزش با سیاست فرق دارد/ منصوریان و آبی پوشان به آرامش نیاز دارند

در این که اعضای هیات مدیره سعی دارند دلسوزانه رفتار نمایند و به دنبال ایجاد موفقیت در باشگاه های مورد نظر خود هستند، شکی وجود ندارد، ولی آیا مصاحبه های زیاد آن هم در شرایط خاص و خصوصا در تیم های سرخابی، می تواند دردی را دوا نماید؟

حسن زمانی یکی از چهره های خبرساز باشگاه استقلال است که به اندازه تمامی اعضای هیئت مدیره گفت و گو می کند و بعد از هر  بازی دوست دارد با رسانه ها در خصوص آخرین وضعیت استقلال سخن بگوید.

 این که یک مدیر تا این حد در دسترس رسانه ها و پاسخ گو باشد قابل احترام است و از این لحاظ باید از ایشان تشکر نمود ولی بد نیست آقای زمانی بداند که ورزش به ویژه باشگاه های استقلال و پرسپولیس بسیار متفاوت تر از دیگر تیم ها و از آن مهم تر عرصه سیاست است.

وقتی تیمی مثل استقلال در یک بازی مهم نتیجه نمی گیرد و تیم در آستانه بحران قرار دارد، منطق حکم می کند که اعضای هیئت مدیره سکوت کرده و در یک جو آرام به عملکرد فنی بپردازند و اگر می گوییم که سخن نگویند به منزله این نیست که نباید پیگیر باشند و یا منصوریان را عاری از خطا بدانیم، بلکه می گوییم که بهتر است در یک فضای آرام و بدون تنش عملکرد فنی مورد بررسی قرار بگیرد .

0J8L78VAFHWj

منصوریان و استقلال در حال حاضر در اوج استرس و فشار روحی و روانی هستند و هواداران هم به شدت نگران و ناراحت از نتایج به دست آمده، ولی آیا در چنین شرایطی که ممکن است هر واکنشی از سوی طرفین مشاهده شود، درست است که خط و نشان بکشیم؟

به هر حال علی رغم حق قانونی که برای آقای زمانی و دیگر اعضای هیئت مدیره قائل هستیم، این انتقاد را داریم که در شرایط خاص بهتر است سکوت اختیار کند تا این که بخواهند تنش را در تیم بیشتر نمایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lax67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر منصوریان بخواهد این ملی پوش را جذب می کنیم