تاریخ انتشار: 1396/03/24 20:21
افتخاری: با جذب شهباززاده هواداران از ما راضی خواهند بود
کد خبر: 203612

چپاروف قطعا بازیکن استقلال است

مدیرعامل استقلالی ها می گوید چپاروف، هافبک ازبکستانی در ایران در هیچ تیمی به غیر از استقلال نمی تواند بازی کند و در غیر اینصورت مشمول جریمه ای سنگین خواهد شد، این مسئله ای که باشگاه سپاهان نیز می داند.
چپاروف قطعا بازیکن استقلال است

سیدرضا افتخاری پس از امضای قرارداد با سجاد شهباززاده در رابطه با این بازیکن و بازیکنان دیگری که جذب این تیم خواهند شد به صحبت پرداخت. وی درباره بازیگشت مهاجم پیشین استقلالی ها به جمع آبی پوشان گفت: شهباززاده بازیکن استقلال بوده است و به گونه ای می توان گفت به خانه خود بازگشته است، او بازیکن بزرگی است و با حضور وی خط حمله استقلال تقویت می شود و می توانیم در آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم، البته قبل از او بیت سعید نیز جذب تیم شد و با حضور او و شهباززاده که مکمل های خوبی برای کاوه رضایی خواهند بود استقلال خط حمله ای قوی در لیگ خواهد داشت.

او ادامه داد: خوشبین هستم که دل هواداران با جذب این بازیکنان شاد خواهد شد و آنها از ما راضی خواهند بود، البته این استارت کار ما بود که زده شد، ما با بازیکنان دیگری نیز در حال مذاکره هستیم و انشالله در چند روز آینده و در صورت قطعی شدن جذب آنها در سایت باشگاه استقلال به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

او در رابطه با جذب بازیکن در خط حمله گفت: ما کار جذب بازیکنان را از خط حمله آغاز کردیم و پس از آن به خط هافبک و سپس خط دفاعی می رسیم، به غیر از مهاجمانی که جذب تیم شدند در پست های دیگر نیز بازیکنانی جذب خواهیم کرد.

افتخاری در رابطه با چپاروف نیز گفت: درباره این بازیکن باید بگویم که ما پرونده او را آماده کردیم تا به فیفا بفرستیم، ایشان با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست، جایی نمی تواند برود و باید به استقلال برگردد چرا که غیر از این او دچار جریمه ای سنگین خواهد شد.

او ادامه داد: او نمی تواند در ایران به غیر از استقلال در تیم دیگری بازی کند، او با ما قرارداد دارد و قرارداد اجرا شده است، ما تواقفنامه ای سه طرفه داریم و باشگاه سپاهان پذیرفته است که او بدون قید و شرط چپاروف بازیکن استقلال است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lda9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاه ماهی قرمز در تور آبی؟!