تاریخ انتشار: 1395/11/24 14:52
کد خبر: 229736

شراره رخام: استقلال یک برصفر میبرد/منتظر درخشش رحمتی و امیری هستم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: استقلال حتما یک بر صفر برنده این دیدار خواهد شد و با توجه به بازی بسیار خوبی که مقابل السد داشت با روحیه در داربی حاضر خواهد شد و باعث افتخار همه ما استقلالی ها می شود.
شراره رخام: استقلال یک برصفر میبرد/منتظر درخشش رحمتی و امیری هستم

، شراره رخام از جمله بازیگران زن کشورمان است که یک استقلالی دو آتیشه به حساب می آید و ایمان دارد که آبی پوشان در داربی 84 پیروز خواهند شد. او درباره این بازی گفت: استقلال حتما یک بر صفر برنده این دیدار خواهد شد و با توجه به بازی بسیار خوبی که مقابل السد داشت با روحیه در داربی حاضر خواهد شد و باعث افتخار همه ما استقلالی ها می شود.

رخام درباره ستاره این بازی هم گفت: به نظر من مهدی رحمتی باز هم ستاره خواهد بود مثل بازی گذشته در زمین خواهد درخشید.از آنجایی که هدف دو تیم گلزنی است دروازه بان ها کار دشواری خواهند داشت و از آنجاییکه تکیه گاه اصلی استقلال هم دروازه بان است امید داریم که او بدرخشد تا دست پر از این میدان خارج شویم. شوت های امید ابراهیمی هم ویرانگر خواهد بود و در این بازی گل خواهد زد.

او درباره بازیکن محبوبش نیز گفت: من از آنجایی که استقلالی هستم فرهاد مجیدی را بسیار بسیار دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می کنم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkde8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی، ژاوی را ناکام گذاشت!