تاریخ انتشار: 1395/11/10 16:49
کد خبر: 232736

توازن در جناحین استقلال با غفوری و زکی پور

دو مدافع کناری آبی پوشان با عملکرد قابل قبولی که در دیدارهای قبلی داشتند توازن را به جناحین استقلال بازگرداندند.
توازن در جناحین استقلال با غفوری و زکی پور

سرمربی استقلال برای دومین بازی پیاپی از وریا غفوری و میلاد زکی پور در دو سمت راست و چپ دفاعی استفاده کرد تا مشخص شود از این دو بازیکن رضایت کامل دارد. 

 

غفوری که پس از بازگشت از مصدومیت در ابتدای نیم فصل دوم، برای اولین بار در دیدار با نفت آبادان به پست اصلی خود بازگشته بود، خیلی زود توانست با ثبت یک پاس گل، از سر گرفتن روزهای اوج خود را نشان دهد. غفوری که با حضور در اردوی تیم ملی، مسیر بازگشت خود به ترکیب استقلال در نیم فصل دوم را از سر گرفته بود، در دو بازی گذشته نمایش بسیار خوبی داشته است.

 

میلاد زکی پور از بازی با سپاهان در ترکیب استقلال حضور داشت اما با تصمیم منصوریان در دیدار با استقلال خوزستان نیمکت نشین بود تا پس از مصدومیت یعقوب کریمی، دوباره شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کند. زکی پور مانند غفوری حضور در ترکیب اولیه استقلال را از بازی با نفت آبادان آغاز کرد و با ارائه یک نمایش مناسب، در دیدار با پیکان نیز در ترکیب استقلال حضور داشت. این بازیکن جوان که با تشخیص منصوریان از نفت به استقلال آمده بود، در این دو دیدار نمایش قابل قبولی داشت تا جایگاه خود را در ترکیب استقلال تثبیت کند. جایگاهی که به نظر می رسد حتی با بازگشت یعقوب کریمی نیز همچنان در اختیار این بازیکن جوان باشد.

 

استفاده از زکی پور و غفوری دو سمت خط دفاعی استقلال باعث شده تا جناحین این خط دفاعی، بر خلاف هفته های ابتدایی توازن و بالانس داشته باشند. استقلال در این دو هفته، هیچ گلی را به دلیل اشتباه این بازیکنان دریافت نکرد و هر دو بازیکن در فاز حمله و دفاع بسیار موفق ظاهر شدند تا احتمالا منصوریان پس از تست نهایی این دو بازیکن در دیدار با ماشین سازی، در دیدارهای سرنوشت ساز با السد و پرسپولیس نیز از این دو بازیکن استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lke58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لژیونر ایرانی جانشین لژیونر الجزایری الشحانیه شد