تاریخ انتشار: 1395/11/21 20:34
کد خبر: 230284

ابراهیم اشکش: پرسپولیس ویس خوزستان پتانسیل حضور در مسابقات کشوری را دارد

پرسپولیس ویس خوزستان در لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان خوزستان فعالیت می کند و از جمله تیم هایی است که امیدوار است با همت کادر فنی خود بتواند در فصل جاری به جایگاه بالایی دست یابد ابراهیم اشکش مربی جوان و تحصیل کرده فوتبال خوزستان از نیم فصل دوم سرمربیگریی تیم پرسپولیس را در حالی که انتهای جدول بود بر عهده گرفته و تا به اینجای کار نیز توانسته نتایج بسیار خوبی بدست آورد.
 ابراهیم اشکش: پرسپولیس ویس خوزستان پتانسیل حضور در مسابقات کشوری را دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، ابراهیم اشکش در خصوص شرایط حاکم بر لیگ برتر خوزستان می گوید بازییها با نظم خوبی در حال برگزاری است و جا دارد از محمد صفار مسئول مسابقات استان تشکر کنم که لیگ برتر را در سطح و نظم بالا برگزار کرده است و همه تلاش می کنند خود را به اهدافی که در سر دارند برسانند.

وی در مورد وضعیت تیمش نیز اظهار داشت: شرایط خوبی بر تیم حاکم است امیدوارم دیدارهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در شان  و منزلت باشگاه پرسپولیس با قدمت ۵۰ ساله  جایگاهی کسب کنیم.

اشکش در رابطه با شرایط مالی تیم پرسپولیس ویس هم ادامه داد: متاسفانه از نظر مالی شرایط خوبی نداریم و با توجه به حضور نیروگاه بزرگ ویس انتظار حمایت و سرمایه گزاری بیشتر و کاملتر در بحث ورزش داریم  ولی هرگز نگذاشتیم این مساله به تیم ضربه وارد کند. اما از مسوولین شهرستان باوی و شهرداری ویس که اتفاقا مدیران زحمت کشی هستند تقاضا دارم نگاه ویژه  ای به این تیم داشته باشند.

وی ادامه داد: از شهردار دلسوز ویس و نمایندگان شهر در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم حمایت کنند تابا راه کار قانونی باعث خدمت نیروگاه به ورزش منطقه و خوشحالی و سربلندی مردم شهید پرور و قهرمان شهرستان باوی شوند و از طریق ورزش بتوانیم سفیر های خوبی در کشور برای شهرستان باشیم.

ابراهیم اشکش در پایان از مدیریت تیم حاج علی سویلمیی و کادر مجرب خود آقایان  دانیال بابادی و مجید بهزادی و لطیف مکوندی و بازیکنان لایق و ستودنی و تماشاگران پرشور و متعصب و ریس هیات فوتبال شهرستان باوی حاج عبدالرضا حمیدی   تشکر ویژه کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkxbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آقای دبل در تلاش برای تحقق یافتن به آرزوی همیشگی