تاریخ انتشار: 1395/07/03 19:19
کد خبر: 259584

عابدینی وزیر را رفتنی اعلام کرد/ کاملا مشخص است که چه کسی به استقلال و پرسپولیس ضربه زده است

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:وزیر ورزش وقتی بهرام افشارزاده را با 50 سال سابقه زیر سوال می برد دیگر چه می توان گفت.
عابدینی وزیر را رفتنی اعلام کرد/ کاملا مشخص است که چه کسی به استقلال و پرسپولیس ضربه زده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امیر عابدینی  درباره مصاحبه امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و طرح این موضوع که عده ای در فدراسیون فوتبال زیر دو خم باشگاه های استقلال و پرسپولیس را گرفته اند اظهار داشت: مصاحبه را خواندم اولا باید بگویم در مصاحبه جناب وزیر تناقض های آشکاری وجود دارد اما وقتی خود ایشان می گوید می خواهد برود و سه، چهار ماه دیگر بیشتر مهمان ورزش نیست بهتر است بنده هم صحبتی نکنم زیرا هرچه بگویم به درد ایشان نمی خورد.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا منظور وزیر از افرادی که برای استقلال و پرسپولیس مشکل درست می کنند خود اوست بیان داشت: ایشان اسم نیاورده اما به نظر من تناقض های مصاحبه ایشان نشان می دهد وزارت ورزش زیر دو خم استقلال و پرسپولیس را گرفته است یا فدراسیون فوتبال. ایشان وقتی بهرام افشارزاده را با 50 سال سابقه زیر سوال می برد دیگر چه می توان گفت. از مصاحبه ایشان اینگونه برداشت می شود که فقط آقای طاهری مدیر خوبی است که آن هم معلوم است چرا. 

 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: کاملا مشخص است که چه کسی به استقلال و پرسپولیس ضربه زده است. در زمان وزارت ایشان 8، 9 مدیر به استقلال آمدورفت داشتند و 8، 9 نفر هم به پرسپولیس. حالا شما بگویید که چه کسی زیر دو خم باشگاه ها را گرفته است. 

 

وی درباره بحث سامانه هواداری که محل دعوای سازمان لیگ و سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی است خاطرنشان کرد: آخرین جلسه ما با  طاهری و توفیقی قبل از دربی بود بعد هم که ایشان استعفا داد و دوباره برگشت. 

 

عابدینی درباره وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: الحمدالله آقای وزیر با آقای تاج مشکلی ندارد و این خیلی خوب است. آقای تاج هم تعامل می کند و البته صبوری می کند . امیدواریم بتواند کارها را پیش ببرد. فعلا که تمام هم و غم فدراسیون روی تیم ملی و جمع کردن مشکلات برون مرزی است. 

منبع: کاپ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmmk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس پرسپولیس در دربی بیشتر از استقلال است
مدیرعامل اسبق پرسپولیس: