تاریخ انتشار: 1402/05/12 14:29
کد خبر: 1660

داستان ادامه‌دار مهاجم ایرانی؛ شایعه علاقه مورینیو به طارمی

با وجود نزدیک شدن به آغاز فصل لیگ‌های اروپایی، طبق شایعات ظاهرا مهدی طارمی هنوز مشتری دارد.
داستان ادامه‌دار مهاجم ایرانی؛ شایعه علاقه مورینیو به طارمی

رسانه معتبر «کوریره دلواسپورت» ایتالیا در مطلبی به مهدی طارمی اشاره کرده است. این رسانه ورزشی معتبر ادعا کرده مهدی طارمی همچنان از گزینه‌های اصلی مدنظر ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله رم است. 

خط حمله‌ای که ناقص است

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی جالوروسی مدت‌هاست از مصدومیت رنج می‌برد و مورینیو معتقد است با چنین پشتوانه‌ای نمی‌تواند تیمی قدرتمند را راهی رقابت‌های فصل 2024-2023 کند. در این راستا گزینه اول و محبوب رمی‌ها برای خط حمله «جانلوکا اسکاماکا» مهاجم 24 ساله وستهام‌ یونایتد است. این مهاجم ایتالیایی از ابتدای تابستان مدنظر باشگاه رم و برخی دیگر از باشگاه‌های مطرح سری‌آ ایتالیا بوده اما تاکنون مذاکرات موفقی برای به خدمت گرفتن او انجام نشده است. کوریره در ادامه مطلب خود از مهدی طارمی به عنوان گزینه اصلی رم بعد از اسکاماکا نام برده است. مهاجم ایرانی پورتو و آقای گل فصل قبل لیگ پرتغال  از ابتدای تابستان مورد توجه تیم‌های مختلفی از لیگ‌های ایتالیا، انگلیس، آلمان و فرانسه قرار گرفته و همچنان با مبلغ پایه 20 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در دسترس قرار دارد. 

طارمی و پورتو

علاقه باشگاه رم به طارمی در حالی مطرح شده که مهاجم ایرانی پورتو ساعاتی پیش از طریق شبکه‌های اجتماعی پیامی مستقیم به هواداران این تیم داد. روزنامه معتبر «اوژوگو» چاپ پرتغال با انتشار مطلبی در این مورد نوشت: «مهاجم اول پورتو با پیش فصل خداحافظی کرد و برای فصل 2024-2023 آماده می‌شود. مهدی طارمی با پیامی به هواداران پورتو به استقبال فصل جدید که کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد رفته و خود را برای سوپرجام برابر بنفیکا آماده می‌کند.» در ادامه مطلب اوژوگو به پیام طارمی به هواداران پورتو اشاره شده است: «پیش فصل تمام شد. خانواده پورتو برای فصل 2024-2023 آماده هستید؟ پیش به سوی فصل جدید!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwvr4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس در خانه طارمی را زد/ میلان مهدی را جذب می‌کند؟

طارمی برای پورتو بازی نکرد
غیبت در نخستین بازی پیش‌فصل؛