تاریخ انتشار: 1396/01/20 17:30
کد خبر: 218260

حسن زاده با انتشار خبر استعفا به دنبال چه بود؟

یوسف قاسمی - صبح امروز خبری مبنی بر استعفای قاضی حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سمتش روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت اما در کمتر از چند ساعت این خبر از سوی حسن‌زاده تکذیب شد، این در حالی است که درنخستین دقایق انتشار خبر استعفای حسن زاده خبری مبنی بر رد استعفا رئیس کمیته انضباطی از سوی مهدی تاج از اتاق های فدراسیون شنیده می‌شد.
حسن زاده با انتشار خبر استعفا به دنبال چه بود؟

انتشار خبر استعفای رئیس کمیته انضباطی خیلی زود تکذیب شد و تجربه نشان داده اخباری که در فوتبال به سرعت تکذیب می شوند ریشه واقعیت دارد.

 به نظر می‌رسد رئیس کمیته انضباطی با این کار قصد یک فرار رو به جلو را داشته است. چرا که او به دلیل صدور آرا مورد دار زیر فشار زیادی قرار دارد و با این کار قصد داشته تا در دعوای بین کمیته انضباطی و کمیته استیناف، مهدی تاج از کمیته انضباطی حمایت کند.

 آنچه مسلم است این است که بدون شک از تمام این اتفاقات و بلاتکلیفی‌ها تنها دو تیم مازندرانی متضرر می شوند. به طور مثال نساجی مازندران علیرغم مشکلات متعددی که داشت، نتایج خوبی در لیگ یک گرفته بود و پس از نمایش تحسین برانگیز مقابل ملوان، کادرفنی این تیم در دیدار برابر خونه به خونه به ترکیب ایده آلش رسیده بود و بازیکنان فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند.

از سوی دیگر بابلی ها هم که با آمدن دست نشان پس از چند هفته ناکامی نتایج بهتری کسب کرده بودند، دیدار با نساجی می توانست نقطه عطف آنها  برای رسیدن به بلوغ تاکتیکی باشد اما این  دو تیم به دلیل فشار روانی ناشی از رای دربی، اولین دیدارشان در سال جدید را با تساوی به پایان رساندند.

در این میان نساجی مازندران که با توجه به فیلم های منتشر شده و رای دوباره کمیته استیناف مبنی بر نقض تمامی احکام کمیته انضباطی به دنبال روشن شدن تکلیف این بازی و رسیدن به خواسته به حق خود بود، مقابل پارس جم در حالی که می توانست نتیجه بهتری بگیرد بازی را باشکست به پایان رساند.

در نهایت باید دید کمیته انضباطی که در کمتر از 24 ساعت برای دربی پرحاشیه مازندران رای صدر می‌کند،  برای بار سوم  چه رایی را صادر خواهد کرد؟ باید مشخص شود که آیا اصلا استعفایی در کار بوده است یا خیر و اگر این موضوع صحت نداشته چرا خبر استعفای حسن‌زاده باید در این برهه زمانی حساس منتشر شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxmqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائمشهری های عزیز طاقت باخت سوم را نداشتند
حسن زاده: