تاریخ انتشار: 1395/09/15 16:09
کد خبر: 244963

رحمتی و تقابل با مرد محبوبش قلعه نویی!

دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی این هفته برگزار می شود که شاید تقابل رحمتی و قلعه نویی را بتوان یکی از مهم ترین موارد در این مسابقه دانست.
رحمتی و تقابل با مرد محبوبش قلعه نویی!

به گزارش فرتاک ورزشی،  اگر مهدی رحمتی آن رفتارهای حاشیه‌ساز را در بازی فصل پیش استقلال مقابل تراکتورسازی انجام نمی‌داد بازی عصر جمعه هفته جاری از کمترین حساسیت برخوردار می‌شد اما شیرین‌کاری‌های آقای دروازه‌بان در بازی گذشته همه نگاه‌ها را متوجه بازی آتی کرده است.

 

حالا در آستانه تقابل دوباره استقلال و تراکتورسازی نگرانی‌ها از تکرار اتفاقات به قدری فزونی گرفته که منصوریان و بزرگتر‌های استقلال در آستانه این بازی به مهدی رحمتی تذکرهایی جدی داده‌اند تا از هرگونه اقدام حاشیه‌ساز پرهیز کند. حتی به او گفته‌اند که حق ندارد هیچ پستی در صفحه‌های شخصی‌اش در فضای مجازی منتشر کند. علاوه بر آن به شماره یک استقلال گفته شده که در جریان بازی رفتار آرامی را در پیش بگیرد و به جای پرداختن به حاشیه‌ها فقط استقلال را در راه رسیدن به موفقیت در این بازی بزرگ کمک کند.

 

اینکه رحمتی توصیه بزرگ‌ترهای استقلال را گوش کند یا نکند مشخص نیست اما بی‌شک اگر او کمترین اهمیتی برای سفارش‌های بزرگ‌های استقلال داشته باشد و در راستای نظم تیمی گام بردارد استقلال روز آرامی را سپری خواهد کرد و چه بسا این آرامش بتواند آبی‌ها را در راه رسیدن به بردی دیگر یاری کند؛ بردی که اگر حاصل شود فاصله امتیازی استقلال را با تیم‌های بالای سر خود کاهش خواهد داد و چه بسا آبی‌ها بتوانند پس از پایان نیم فصل در میان 3 تیم بالای جدول هم قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeexg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصوریان و قلعه نوعی با توپ پر وارد می شوند
آن ها همه بازیکنانشان را برای روز جمعه میخواهند

رفیعی استقلالی است یا پرسپولیسی؟
سروش بازارگرمی میکند؛