تاریخ انتشار: 1395/12/17 20:32
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 224587

پاشازاده: به دپارتمان داوری در مورد قضاوت داور نامه می‌دهیم

مهدی پاشازاده سرمربی تیم آلومینیوم اراک علیرغم پیروزی در دیدار برابر اکسین به شدت نسبت به عملکرد داوری معترض است.
پاشازاده: به دپارتمان داوری در مورد قضاوت داور نامه می‌دهیم

به گزارش فرتاک ورزشی، روز گذشته در یکی از حساس ترین بازی های لیگ یک دو تیم اکسین البرز و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مهدی پاشازاده موفق به برتری یک بر صفر برابر میزبان خود در ورزشگاه انقلاب کرج شدند. این دیدار از این حیث که دو کاپیتان سابق سرخابی به عنوان مربیان دو تیم فعالیت می کردند نیز حائز اهمیت بود.

مهدی پاشازاده در مورد دیدار روز گذشته، خاطرات خود از گذشته  و همچنین نتایج تیم استقلال صحبت کرده است.

شرایط اکسین از آلومینیوم بهتر است

بازی خیلی سختی بود، اکسین از ابتدای فصل بازیکنان خوبی داشت و امکانات خوبی هم دارد و  آنها یکی از مدعیان خواهند بود. البته با در دست گرفتن هدایت توسط یحیی گل‌محمدی و به خدمت گرفتن چند یار خیلی خوب در نیم فصل دوم، کارشان را خوب شروع کرده‌اند. ما در این بازی می‌دانستیم چه می خواهیم و تمام هفته را خوب تمرین کردیم با اینکه مشکلات خیلی زیادی داشتیم و حتی یک روز هم اعتصاب بود و تمرین برگزار نشد ولی بقیه روزها را با تمرکز تمرین کردیم و آن کاری که از بچه ها خواستیم در زمین انجام شد. بازیکنان آلومینیوم یک بازی باتاکتیک و با نظمی را به نمایش گذاشتند و چیزی‌هایی که می خواستیم در زمین با جان و دل انجام دادند. اگر کمی باهوش تر  کار می‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم .

بازی نیمه اول تاکتیکی و نیمه دوم سرعتی بود 

بازی تاکیتکی خوبی شاهد بودیم. هر دو بازیکنانمان هم اکبرخواه و هم عرب خیلی خوب هستند؛ البته کار به صورت تاکتیکی و دسته جمعی بود. اکبرخواه را به خاطر سرعتی بودنش در نیمه دوم به زمین فرستادم، او می توانست گلزنی کند و به موقعیت گل هم نزدیک شده بود البته اگر درست به او پاس می رسید که نشد.

به دپارتمان داوری در مورد قضاوت داور نامه می دهیم 

درباره اخراج آقای نیک‌سیرت مربی‌مان باید بگویم امیدوارم کمیته داوران این بازی را خوب بازبینی کنند البته تصمیم دارم نامه‌ای را درباره قضاوت این بازی به کمیته داوران ارسال کنم. انگار ما در کشور عربی بازی می کردیم و داور به سمت حریف غش کرده بود. یکی، دو صحنه مات و مبهوت شدم. داور از ابتدای بازی روی اعصاب ‌ما بود و از همین رو با یک اعتراض ما مربی‌مان را اخراج کرد، داور چهارم هم متاسفانه ادبیات بدی داشتند به من گفت که می‌فرستمت بالا و به ایشان گفتم که شما دوست بنده نیستید که اینطور به من می گویید. کمیته داوران سعی بر جوانگرایی دارند و هیچ مشکلی نیست پس چرا تاوانش را ما باید بدهیم. دیروز اصلا داوری خوب نبود و خیلی عصبانی‌مان کردند. ایشان دقیقا روی ذهن بازیکنان ما راه می رفت و داور چهارم هم دائم روی نیمکت ما بود. به بازیکنانم گفتم اگر رویتان خطا انجام شد بلند شوید و به کارتان ادامه دهید چون داور اصلا به نفع ما خطا نمی‌گیرد. 

شاید من هم لباس استقلال را پیشنهاد بدهم

پوشیدن پیراهن قرمز اکسینی ها تعجب برانگیز بود شاید اگر من هم به باشگاهی مثل صنعت بروم پیراهن  اولشان رنگ دیگری باشد شاید بگویم لباس دوم ما هم آبی باشد. اگرچه در آلومینیوم لباس اول ما سفید و لباس دوم ما آبی است. 

خاطرات خوبم در تیم ملی با یحیی تداعی شد

خاطرات بسیار زیادی با یحیی در تیم ملی داشتم و همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. گل محمدی همیشه یک دوست با شخصیت و خوب است و همیشه با هم خوب بوده ایم. زمانی طولانی بود که یحیی را ندیده بودم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on76g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحولات بنیادی مهدی پاشا در اراک؛ کسی می‌تواند جلوی این تیم را بگیرد؟
اختصاصی| عملکرد خوب پاشازاده در آلومینیوم اراک؛

مشکلات مالی گریبان گیر موفقیت پاشازاده در اراک؟!
اختصاص| کار بزرگ پاشازاده با آلومینیوم و مشکل همیشگی؛