تاریخ انتشار: 1395/11/10 01:05
کد خبر: 232839

مدافع استقلالی هنوزم ناراحت است

سکونشین نیم فصل اول استقلال به ماشین‌سازی رفت و اتفاقا در بازی با تراکتور گوشه‌ای از ارزش‌هایش را نشان داد. او هنوز از وضعیتش در استقلال گلایه دارد.
مدافع استقلالی هنوزم ناراحت است

سد راه تراکتور و سرخابی‌ها: حضور در دربی تبریز برای من خیلی سخت بود. من برای این شهر هستم و به هر دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی علاقه زیادی دارم. به هرحال در فوتبال حرفه‌ای جایی برای این مساله باقی نمی‌ماند، مطمئن باشید امتیازی که از تراکتورسازی گرفتیم را در ادامه لیگ با متوقف کردن استقلال و پرسپولیس به آن‌ها برمی‌گردانیم، هیچ تیمی در تبریز مقابل ما حاشیه امنیت ندارد.

بازی با استقلال: این هفته باید به مصاف استقلال برویم، از اینکه در آزادی و در مقابل هواداران استقلال مقابل این تیم بازی نمی‌کنم خوشحالم، من همیشه هوادار استقلال بودم و خوشحالم که فرصتی دست داد تا برای این تیم بازی کنم. از همان ابتدای دوران فوتبالم بازی کردن مقابل استقلال برایم سخت بود، حالا سخت‌تر هم می‌شود، اما باید بگویم اگرچه رویارویی با استقلال برایم سخت است، اما انگیزه خاصی در این بازی ندارم فقط می‌خواهم بهترین بازی خودم را انجام بدهم تا ماشین‌سازی نتیجه بگیرد.

نیم فصل اول: من ابتدای فصل بدنسازی خوبی انجام دادم و در ادامه هم به‌لحاظ بدنی یکی از آماده‌ترین فصول دوران بازی‌ام را سپری کردم اما اتفاقاتی افتاد که در استقلال به من بازی نرسد. معتقدم عده‌ای می‌خواستند فوتبال مرا در استقلال نابود کنند اما خدا جای حق نشسته و نگذاشت آنها به اهدافشان برسند. حتما آن مثل معروف را شنیدید که می‌گوید «کار خوبه خدا درست کنه، سلطان محمود خر کیه؟» من هم به این مساله باور دارم. چند پیشنهاد خیلی خوب داشتم اما به‌دلیلی که حالا برای من روشن شده مانع از جدایی من بودند، آن‌ها می‌خواستند وقتی مرا مازاد کنند که تیمی خواهان من نباشد و نیم‌فصل دوم را خانه‌نشین شوم تا به اهدافشان برسند. نمی‌دانم با آن‌ها چه کرده‌ام که اینگونه با من برخورد کردند، یک نیم‌فصل در حالی سکونشین بودم که خط دفاعی استقلال کلکسیون اشتباهات بود،‌ به همه بازی دادند به‌ غیر از من!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onk7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حساس ترین دیدارهای لیگ برتر/صدر نشین ها، ته جدولی ها و تعقیب کننده ها