تاریخ انتشار: 1396/02/27 21:35
کد خبر: 210163

استقلال و سردرگمی بین پیرمردها و جوانان

استقلال در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب چند بازیکن جدید است.

 رحیم زهیوی، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده، مجتبی جباری، احسان پهلوان و پژمان منتظری تعدادی از بازیکنانی هستند که زمزمه مذاکره آبی‌ها با آنها به گوش می‌رسد.

اما مشکلات مالی باشگاه استقلال باعث شده تا منصوریان نتواند از جذب بازیکنان موردنظرش مطمئن باشد. بخش اعظمی از بودجه استقلال باید صرف پرداخت مطالبات گذشته شود و البته هزینه زیادی هم باید صرف تمدید قرارداد ستاره‌هایی مثل کاوه رضایی و امید ابراهیمی شود. به این ترتیب بودجه زیادی برای جذب ستاره‎های گران‌قیمت باقی نمی‌ماند.

شنیده شده رحیم زهیوی پیشنهادی میلیاردی برای پیوستن به استقلال ارائه داده که باعث دلخوری منصوریان هم شده است. قرارداد قبلی مرتضی تبریزی با ذوب‎آهن 800 میلیون تومان بوده که طبعا برای حضور در استقلال باید چیزی در همین حدود به او پیشنهاد شود. به احسان پهلوان هم که با ذوب‌آهن قراردادی 700 میلیونی داشت باید قراردادی بالاتر پیشنهاد شود. داریوش شجاعیان هم که از پرسپولیس پیشنهادی جدی دارد فقط با قراردادی بالاتر استقلالی خواهد شد!

اما شرایط برای بازیکنان پا به سن گذاشته و سابق استقلال متفاوت است. گفته می‌شود مجتبی جباری با مبلغی حدود 250 میلیون تومانی هم به استقلال باز خواهد گشت. پژمان منتظری و سجاد شهباززاده هم با مبلغی متعارف و البته کمتر از بسیاری از ستاره‌های فعلی لیگ، حاضر به پیوستن به استقلال هستند. اما مساله اصلی، کارایی آنها برای استقلال فصل بعد است و این که آنها واقعا چقدر می‌توانند به استقلال کمک کنند.

این روزها منصوریان معادلات ذهنی زیادی را در سر دارد که حل کردن آنها آسان نیست. از سویی تیمش نیاز به تقویت و جذب ستاره‌های جوان و جذاب لیگ برتر دارد که این کار هزینه‌های سنگینی به باشگاه تحمیل خواهد کرد و از سوی دیگر جذب ستاره‌های سابق و محبوب این تیم که کم‌هزینه‌تر است، ریسک بزرگی به شمار می‌رود و ممکن است جواب ندهد. حل این معادلات، نیاز به زمان دارد و بعد از دو بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا بهترین فرصت برای رسیدن به پاسخ صحیح این معادلات است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov5kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم نگاه منصوریان به جذب ستاره بزرگ پرسپولیس!