تاریخ انتشار: 1396/06/10 19:45
کد خبر: 185490

110 میلیارد تومان بدهی عامل استعفای قریب از هیئت مدیره استقلال

رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال در تازه‌ترین اظهارنظر خود دلایل استعفایش را تشریح کرد و گفت: می‌خواستیم در سطح هیات مدیره تنش نداشته باشیم.
110 میلیارد تومان بدهی عامل استعفای قریب از هیئت مدیره استقلال

محمد حسین قریب، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره دلایل شرکت نکردنش در جلسات هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:بعد از اینکه وزیر ورزش ابراز محبت کرد و من را به عنوان عوض هیئت مدیره انتخاب کرد قرار شد در مجموعه باشگاه تمرکزم بر بهبود ساختار و ساماندهی تیم‌های پایه باشد که تیمی تحت عنوان استقلال فردا را ساماندهی کنیم اما با ورود به باشگاه و استعلامی که از بودجه گرفتم اتفاقاتی افتاد که فکر آن را نمی‌کردم.

وی افزود: بحث اول انباشت بدهی‌ها بود که نزدیک 110 میلیارد تومان باشگاه بدهکار است و باشگاه 25 میلیارد بدهی مالیاتی هم دارد. طبعا این فرصت را برای من فراهم نمی‌کند ضمن آنکه گزارش مالی سال جدید را که گرفتم متوجه شدم باشگاه کسر بودجه‌ای اساسی دارد. روی هم رفته احساس کردم زمینه حضور و فعالیتم فراهم نیست و باید به کار روزمره پرداخت که این کار من نیست. تشخیص دادم امور روزمره را عزیزان دیگر انجام بدهند.

قریب تاکید کرد: من استعفایم را به وزیر ورزش دادم . چون از او حکم گرفته ام باید استعفا را به او می‌دادم.

وی در خصوص اینکه سلطانی‌فر گفته بود شرکت نکردن قریب در جلسات هیئت مدیره مشکلی نیست، گفت: وزیر ورزش استعفای من را پیش از این قبول نمی‌کرد و ان شاالله موافقت خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5w7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصوریان و تنها یک حامی؛ ادامه کار یا برکناری؟