تاریخ انتشار: 1395/09/02 14:12
کد خبر: 247690

مورینیو: مخیتاریان آماده بازی‌های بزرگ نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که هنریک مخیتاریان، هافبک تیمش هنوز آماده حضور در بازی‌های بزرگ نیست و به همین علت مقابل آرسنال بازی نکرد.
مورینیو: مخیتاریان آماده بازی‌های بزرگ نیست

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، با وجود هزینه زیاد انتقال مخیتاریان از دورتموند به منچستر در تابستان، هافبک ارمنستانی تقریبا در لیگ برتر بازی نکرده است. او فصل گذشته بهترین بازیکن سال بوندس لیگا شد و پس از شکست در دربی منچستر، تنها یک بازی برای یونایتد انجام داده است. حال مورینیو مدعی شد که او برای بازی کردن در بازی های بزرگ آماده نیست.

آقای خاص گفت:" من به او گفتم که بازی با آرسنال، بازی تو نیست، فکر نمی‌کنم تو به 10 یا 20 دقیقه بازی آن هم به عنوان یار جانشین نیاز داشته باشی، بلکه به یک بازی خوب نیاز داری، چه از ابتدا در ترکیب باشی و چه در نیمه دوم به میدان بیایی. باید فشار بر او کاهش بیابد و شرایط بهتری پیدا کند تا کیفیت‌هایش را به نمایش بگذارد. او به آمادگی نزدیک تر شده است. امروز به او گفتم که در دیدار مقابل فاینورد بازی خواهد کرد و او هم در تلاش است.مشخصا خوشحال نیست ولی در تلاش است که به نحوی خوب این شرایط را پشت سر بگذارد و باید عادت کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk67w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«کاوه» و «بختیار» به بازی با گسترش فولاد می‌رسند