تاریخ انتشار: 1396/03/23 18:28
نایب رئیس اسبق باشگاه استقلال: هواداران فریب خبرهای حاشیه ای را نخورند
کد خبر: 203890

حمایت از منصوریان فضای مثبتی در نقل و انتقالات بوجود می آورد/ همگی درک کنیم که در مقطعی حساس قرار داریم

این روزها استقلال بدلیل تنش های موجود روزهای سختی رو پشت سر می گذارد که در این راستا رضا صادق پورنایب رییس اسبق هیئت مدیره که در زمان حضورش یکی از تاثیرگذارترین و بی حاشیه ترین اعضای هیئت مدیره بوده، اعتقاد دارد باید صبور بود و حواشی را از باشگاه دور کرد.
 حمایت از منصوریان فضای مثبتی در نقل و انتقالات بوجود می آورد/ همگی درک کنیم که در مقطعی حساس قرار داریم

رضاصادق پور نایب ریِیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با فرتاک ورزشی گفت: استقلال یک تیم بزرگ در سطح آسیا بوده و بالطبع حواشی این تیم هم می تواند بیشتر از تیم های دیگر باشد و نباید فکر کنیم میلیونها طرفدار که در سراسر دنیا حضور دارند باید بی تفاوت به سرنوشت آین باشگاه باشند.

 

وی افزود: استقلال شاید طی یکی دو سال گذشته نتوانسته باشد آن نتایج لازم را کسب نماید ولی قبول کنیم که جوانانی را به فوتبال کشور معرفی کرده که می توانند سرمایه فوتبالی در سطوح ملی و بین المللی در چند سال آینده کشور باشند و این بسیار ارزشمند است که هنوز به امر بازیکن سازی اهمیت میدهد.

 

مدیراسبق آکادمی استقلال در ادامه سخنان خود گفت: بازیکنان جوان بسیاری در دوره ای که من مسئولیت آکادمی را بر عهده داشتم به تیم بزرگسالان استقلال راه پیدا کردند و این روند باید ادامه داشته باشد چرا که استقلال آن قدر بزرگ و جاذبه دارد که می تواند بهترین های ایران را پرورش دهد.

 

صادق پور در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که در زمان حضور شما در هیئت مدیره چه مشکلاتی پیش روی اعضا بود، گفت:فشارهای غیر استاندارد برای فرایند خصوصی سازی، آماده سازی برای این امر، محدویت های قانونی پرداخت طی فرایند خصوصی سازی و جلسات متعدد با  دستگا ه های مرتبط، تنش بین بالادستی های سیاست باوزیر وقت،  انرژی فراوانی از هیات مدیره و مدیرعامل گرفت.

 

نایب رئیس اسبق باشگاه استقلال در خصوص مهم ترین اقدامات هیات مدیره در آن زمان چه بوده است گفت: بسترسازی وعملیاتی کردن سامانه هواداری برای جذب درآمد پایدار برای باشگاه وجذب اسپانسر و انعقاد قرارداد، کسب  عنوان در تمام رده های پایه ای لیگ برترتهران و همچنین معرفی اکادمی استقلال بعنوان یکی از برترین اکادمی های سال از طریق ریاست وقت سازمان لیگ (مهندس تاج)،کیفی سازی منابع انسانی، پیگیری ترمیم و تکمیل نسبی کمپ ناصر حجازی،برگزاری جلسات و پیشنهادات لازم و کافی برای تحویل ورزشگاه امام رضا (ع)ازطریق شورای شهر و شهرداری، برخی از موضوعات مهم در هیات مدیره گذشته بود.

 

وی افزود: در آن برهه از زمان حضور افشارزاده و قلعه نویی با چنین محدویت هایی که مسئولیت را پذیرفتند واقعا قابل تقدیر بود.

 

صادق پور در پایان سخنان خود گفت: هیچ کس از استقلال بزرگتر نیست  و همه دلسوزان و عاشقان این باشگاه باید بدانند اولویت اول حفظ آرامش و دوری جستن از حواشی است و اجازه ندهیم که برخی از خبرهای حاشیه ایی، هواداران را مضطرب نماید و باید به این تیم جوان که مسیر خود را پیدا می کند مهلت داد و در این مقطع که فصل نقل و انتقالات بوده و بسیار مهم می باشد، نگذاریم تمرکز مدیریت و کادر فنی بهم بریزد و اجازه دهیم منصوریان کار خود را در آرامش دنبال نماید. در یک کلام مدیریت هرزمان باید باتوجه به موقعیت زمانی و مکانی مختص آن زمان سنجید و آرزوی سربلندی و موفقیت های بیشتری برای مجموعه استقلال دارم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmkxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی۲۲خرداد/ خبر نقل و انتقالاتی قبل از ایران_ازبکستان

منصوریان ول‌کن برانکو نیست!