تاریخ انتشار: 1396/06/04 10:17
فوتبال، ضد فوتبال؛
کد خبر: 186669

پیش بازی ملوان -بادران تهران؛ جدال مدعیان در انزلی!

سومین بازی فصل با میزبانی ملوان برابر بادران در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می شود.
پیش بازی ملوان -بادران تهران؛ جدال مدعیان در انزلی!

هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز (یکشنبه 5 شهریور) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و بادران تهران آغاز خواهد شد.

آخرین تقابل:

دو تیم ملوان و بادران تا کنون دوبار در مقابل هم صف آرایی کردند که ملوان در انزلی با تک گل دقایق پایانی پوریا غلامی بادران را شکست داد و در بازی برگشت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید گل بادران را در آن بازی کریم اسلامی و گل ملوان را سعید یوسف زاده به ثمر رسانده بود.

تیم داوری:

قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمى  است و در این دیدار محمدجواد مداح - مهدى سیفى - مهرداد خسروى  را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

پیش بینی:

ملوان در دو بازی اول فصل خود یک پیروزی مقابل برق جدید شیراز و یک شکست مقابل اکسین البرز به دست آورده است و در مقابل بادران هر دو بازی شروع فصل خود را با پیروزی به پایان رسانده است و در بازی جام حذفی در ماهشهر هم مقابل تیم شهرداری ماهشهر به پیروزی دست یافته است  بادران در این سه بازی پنج گل به ثمر رسانده است که چهار گل آن در نیمه دوم بازی به ثمر رسیده است و فقط یک گل در آخرین دقیقه نیمه اول به ثمر رسیده است پنج گل بادران را پنج بازیکن مختلف از قبیل صغیری ، ریگی ، میربزرگی ، اسلامی خواه و واسعی به ثمر رسانده است که دو گل آن از روی ضربات پنالتی بوده است  و ملوان در بازی با برق نوین شیراز توانست تک گل بابک مرادی به گل رسید و در بازی با اکسین نتوانست گلزنی کند.

ملوان در این دو بازی تنها یک گل وارد دروازه ملوان شد که آن هم گل به خودی بود و در آن سو بادران در این سه بازی یک گل در بازی با ایرانجوان بوشهر خورده است.

آخرین بازی بادران در 29 مرداد در جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل شهرداری ماهشهر قرار گرفت ولی ملوان آخرین دیدار خود را 23 مرداد در کرج برگزار کرد و به دلیل انصراف ماشین سازی تبریز بدون دردسر به دور بعد راه یافت و فرصت کامل برای ریکاوری ذهنی و فنی را داشت.

در تیم اکسین محمد آبشک و امید نظامی پور سابقه حضور در تیم ملوان را دارا هستند. 

محمود تیغ نورد از بادران در این دیدار محروم است و ملوان هیچ محرومی در این دیدار ندارد.

دیدار ملوان بندر انزلی و بادران تهران راس ساعت 17:30 روز یکشنبه 5 شهریور در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار خواهد شد و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی باران پخش خواهد شد.

دمای هوای شهر بندر انزلی در هنگام برگزاری این دیدار 28 درجه و میزان رطوبت 67 درصد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xb6qz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک ملوان به بادران تهران پیوست
اختصاصی| چهارمین خرید بادران از شمال آمد؛

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛

تجربه مایلی کهن یا جوانی ربیعی؛ جدال مرگ و زندگی
اختصاصی| ملوان –بادران؛ دیداری مهیج و حساس در هفته بیست و هشتم؛