تاریخ انتشار: 1395/10/04 21:24
کد خبر: 240693

تقدیر از مدال آوران تهرانی المپیک در غیاب فغانی

از داور المپیکی کشورمان در غیابش تقدیر شد.
تقدیر از مدال آوران تهرانی المپیک در غیاب فغانی

مراسم تجلیل از مدال آوران تهرانی در المپیک و پارالمیپک ریو  عصر امروز با  حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جوانان، هاشمی استاندار تهران، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند،از حسن رحیمی دارنده مدال برنز کشتی المپیک ریو، علی صادق زاده وزنه بردار تیم ملی جانبازان معلولین،صادق بیگدلی و علی پورنیا دو عضو تهرانی تیم ملی والیبال نشسته قهرمان  المپیک ریو 2016،جاوید احسانی شکیب دوومیدانی و ابراهیم رنجبر دارنده مدال برنز تیراندازی با کمان پارالمپیک ریو و همچنین سارا سادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج کشورمان با اهدای نشان ویژه استانداری تهران و سند یک قطعه زمین تقدیر به عمل آمد.

البته قطعه های زمینی که به هر ورزشکار تعلق می گیرد براساس مرغوبیت مدال آنها در المپیک و پارالمیپک بود با این وجود حسن رحیمی تنها ورزشکار تهرانی مدال آور در المپیک ریو 2016 از سوی استانداری هدیه به ارزش مدال طلا گرفت.

از علیرضا فغانی داور المپیکی استان تهران هم در این مراسم تجلیل شد و جایزه وی با توجه به حضور فغانی در اصفهان برای قضاوت دیدار استقلال و سپاهان به پدرش تحویل داده شد.

از نکات جالب این مراسم این بود که تقدیر کنندگان از جمله وزیر ورزش و استاندار تهران برای تقدیم جایزه علی صادق زاده به پایین سن آمد و جایزه این ورزشکار معلول را در این محل به وی تقدیم کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwp5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم فغانی داور فینال سوپرلیگ هند شدند+فیلم