تاریخ انتشار: 1397/12/19 13:24
کد خبر: 107169

آیا فکری از سرخ‌پوشان اخراج می‌شود؟

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت بعد از شکست برابر بادران جایگاه متزلزلی روی نیمکت تیمش پیدا کرده است.
آیا فکری از سرخ‌پوشان اخراج می‌شود؟

بعد از اینکه فرهاد کاظمی تصمیم به جدایی از سرخ‌پوشان گرفت، مسئولان این باشگاه در نهایت محمود فکری را جانشین این مربی کردند. فکری اما در این مدت نتایج ضعیفی گرفته و انتظار مسئولان این باشگاه را براورده نکرده است. پیروزی برابر بادران می‌توانست تا هفته‌ها جایگاه فکری را در سرخ‌پوشان مستحکم کند اما مسئولان این باشگاه بابت این شکست، به شدت از فکری ناراضی هستند.

برای مسئولان این باشگاه پیروزی برابر فرهاد کاظمی بسیار مهم بود ولی آنها این بازی حیثیتی را در حالی به سرمربی سابقشان واگذار کردند که حتی کاظمی روی نیمکت بادران هم حضور نداشت و از روی سکوهای ورزشگاه شهدای اسلامشهر، تیمش را به پیروزی رساند. از سرخ‌پوشان خبر می‌رسد که جایگاه فکری در این تیم متزلزل است و حتی بازیکنان این تیم بعد از شکست به بادران، در تماس‌هایی تلفنی با یکدیگر در مورد احتمال تغییر در کادر فنی صحبت می‌کردند.

سرخ‌پوشان این هفته یک بازی حساس با گل‌گهر صدرنشین لیگ دسته اول دارد، این در حالی است دیگر بازی‌های سخت این تیم برابر شاهین بوشهر، مس کرمان، ریحان البرز و آلومینیوم اراک هنوز انجام نشده است. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ولی شنیده می‌شود که مسئولان سرخ‌پوشان چند مربی را در آب‌نمک خوابانده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxyqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سه بازیکن شهرداری تبریز برای دیدار با مس کرمان