تاریخ انتشار: 1395/08/22 18:30
کد خبر: 249521

حیدری: انگیزه های زیادی برای پیروزی مقابل فولاد داریم

هافبک نفت و گاز گچساران که در این فصل با 2 گل، 4 پاس گل، یک پنالتی عملکرد خوبی داشته می‌گوید مقابل فولادخوزستان در رقابت‌های جام‌حذفی از هیچ کاری فروگذاری نخواهند کرد.
حیدری: انگیزه های زیادی برای پیروزی مقابل فولاد داریم

مرتضی حیدری در گفت و گو با فرتاک ورزشی، درباره دیدار هفته گذشته‌شان مقابل شهرداری یاسوج گفت: در دیدار مقابل شهرداری به دلیل زمین بد حریف نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و برنده بازی باشیم. ما تیمی هستیم که بیشتر روی زمین بازی می کنیم و همین موضوع بازی را کمی برای ما سخت کرده بود به نحوی بود که می توانستیم برنده باشیم اما به زمین و شرایط جوی بد باعث شد ما بازی را تساوی کنیم.

نفت و گاز گچساران آخر هفته مقابل فولادخوزستان تیم لیگ‌برتر در مرحله یک هشتم مصاف خواهد داد که هافبک این تیم می‌گوید: در دیدار مقابل فولاد انگیزه بالایی داریم. ما توانستیم استقلال صنعتی که فصل گذشته قهرمان ایران شده بود در دور قبل ببریم، بچه ها اعتماد به نفسشان زیاد است و دوست دارند دوباره توانایی‌هایشان را به معرض نمایش بگذارند. 

وی در ادامه افزود: کادرفنی، بازیکن‌ها شخصیت پدیده شدن را دارند اگرچه بازی‌مان مقابل فولاد سخت است و سعی می‌کنیم که بتوانیم برنده این دیدار باشیم. این را همه می‌دانند که ما چیزی برای از دست دادن نداریم و قطعا با جان و دل به دیدار خوزستانی‌ها خواهیم رفت. 

او درباره اینکه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد یا خیر گفت: صددرصد از گروهمان بالا می‌آییم این موضوع اکثر کارشناسان فوتبال هم بیان کرده‌اند و صعود ما به مرحله دوم قطعی دانستند اگرچه در مرحله دوم هم جزو مدعیان خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyqkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی زاگرس یاسوج مقابل نفت و گاز گچساران در لیگ دو