تاریخ انتشار: 1395/10/04 20:57
کد خبر: 240701

طاهری:پیوستن رفیعی به پرسپولیس قطعی نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:زمانش نیست که الان بخواهیم اسامی را اعلام کنیم اما به موقعش اسامی را می گوییم.

علی اکبر طاهری درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت:یک کار تیمی از رده پایین در سطح مدیریت در پرسپولیس انجام شد.کار در پرسپولیس جمعی بود.از آحاد باشگاه تشکر می کنم که از صمیم دل باشگاه را حمایت کردند.از هواداران هم که سرمایه های اصلی باشگاه و کانون هواداران هم تشکر می کنم.

وی درباره جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی گفت:این دو تا پایان فصل با ما قرارداد دارند.نوراللهی سه فصل دیگر هم تمدید کرده بود و عالیشاه تا پایان فصل قرارداد داشت.وقتی مشمول شده بودند در نیم فصل جدایی صورت گرفت.برانکو اسامی را در آورد و به ما در جلسه هیات مدیره داد.مذاکرات را با بازیکنان دیگر شروع کرده ایم که جذب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی برای حضور در جمع سرخپوشان اظهار داشت:دیروز پس از بازی در هتل بودیم که رفیعی هم آمد.بحث رفیعی و بازیکنان دیگر هم هست که قطعیت آن را اعلام می کنیم.

وی درباره اینکه آیا محمد انصاری پیشنهاد داشت یا نه گفت:پیشنهاد اولیه در بحث امضاها همخوانی نداشت.ما به انصاری توصیه کردیم که از این بحث دور شود.چون سرمربی هم بر این نظر بود که او تاثیری در کارش نگذارد.الحمدالله بحث انصاری مدیریت شد.هر پیشنهادی برسد فرآیندش را طی می کند.فعلا انصاری می ماند.

طاهری درباره وضعیت دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس اظهار داشت:این دو بازیکن فعلا هستند.یکی از آنها مریض بود.برانکو درباره این دو بازیکن تصمیم می گیرد.ما در زمان نقل و انتقالات زمان بهینه داریم.برانکو لیستش را داده است.زمانش نیست که الان بخواهیم اسامی را اعلام کنیم اما به موقعش اسامی را می گوییم.

وی درباره بحث کسر امتیاز از پرسپولیس گفت:بحث کسر امتیاز به دلیل محکومیت ما در محافل بین المللی است.اگر جرایم در زمان خودش پرداخت نشود بحث کسر امتیاز مطرح می شود.الان بحث کسر امتیاز را نداریم.قبلا داشتیم.احکام می آید و ما فعلا مدیریت می کنیم.با پیگیری بخش حقوقی باشگاه بحث به خوبی مدیریت شده است.

طاهری درباره برنامه پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت:ما فشردگی مسابقات را داریم و باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.تمهیدات لازم را انجام داده ایم تا بازی های خوبی انجام بدهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3679yj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم‌فصل درباره جذب رفیعی اقدام می‌کنیم، نگران نباشید!

پرسپولیس جانشین نوراللهی را پیدا کرد
علی کریمی در راه پرسولیسی شدن