تاریخ انتشار: 1395/09/29 15:35
کد خبر: 241925

دایی موافقت کند بازی در آزادی برگزار می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه زمین تختی تهران کیفیت لازم را ندارد، گفت: اگر علی دایی موافقت کند بازی با تیم نفت را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد.
 دایی موافقت کند بازی در آزادی برگزار می‌شود

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال با نفت تهران در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سخت و محکم و نفسگیر برای هر دو تیم است. کاملا تیم نفت را می شناسیم. من دو سال آنجا بودم هرچند دایی چند نفر جدید را اضافه کرده است.

وی افزود: نفت نتایج قابل قبولی گرفته و جایگاه آنها پیغام می دهد که کارمان سخت است. تیم ما هم آماده است که جلو برویم و صخره سخت نفت را از پیش رو برداریم.

سرمربی تیم استقلال درباره لیست مازاد و خرید استقلال در نیم فصل، تصریح کرد: من فقط درباره بازی فردا صحبت می کنم. تا بازی آخر با سپاهان نه لیست خروجی داریم و نه لیست ورودی.

منصوریان در خصوص تغییرات مدام ترکیب تیمش گفت: در بعضی از برنامه های تلویزیونی دیده ام که بعضی از کارشناسان در این خصوص زیاد صحبت کرده اند. ما برای تغییر ترکیب دلیل داریم. می خواهیم به ساختار ثابت برسیم. در اینصورت نفر دیگر تعیین کننده نیست. بعضا دیدم بعضی از کارشناسان که سن و سال هم دارند و با تجربه هستند این حرف را زده اند. تیم نمی تواند با ۱۳ بازیکن کار را جلو ببرد. اگر ما نفت را رد شویم نزدیک به ۴۰ بازی دیگر باقی می ماند و نمی توان با ۱۳ بازیکن آنرا جلو برد.  

وی درباره میدان دادن به بازیکنان جوان هم تاکید کرد: خوش شانسی من این بود که ابتدای دوران مربیگری ام با تیم امید بود. این به من نشان داد که می توان به جوان اعتماد کرد. امان از روزی که جوان مثل بازیکنان بزرگسال بازی کند. ما ترسی از بازی به بازیکنان جوان نداریم. همینطور جوانان را به تیم اضافه می کنیم.

سرمربی استقلال درباره کسب سهمیه آسیایی در لیگ و جام حذفی خاطرنشان کرد: ما به سهمیه آسیایی نگاه نمی کنیم. تلاش مان این است که فردا در بازی با نفت پیروز شویم. در مورد لیگ هم با توجه به اتفاقاتی که هفته قبل افتاد اصلا ناامید نیستیم. ما فقط خودمان را می بینیم و به نتایج حریفان کاری نداریم. اگر در مسابقاتمان پیروز شویم جاده قهرمانی ما همواره می شود.

منصوریان در خصوص برگزاری بازی با نفت در ورزشگاه تختی تصریح کرد: من دنبال علی دایی می گشتم. پیشنهاد ما این بود که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در اینصورت کیفیت بازی بالا می رود. اگر دایی موافقت کند، بازی را به ورزشگاه آزادی می آوریم و پول بلیت فروشی هم برای خودشان باشد و سودش را بردارند. در کل زمین نفت نسبت به دو سال قبل که آنجا بودم، بی کیفیت شده است. نمی توانیم فردا از زمین نفت توقع یک فوتبال خوب داشته باشیم و باید دو تیم مستقیم بازی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367xqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعجب مربی انگلیسی از وسعت ورزشگاه آزادی و برخورد گرم منصوریان با نفتی‌ها + تصاویر