تاریخ انتشار: 1395/11/29 23:03
اختصاصی/ جدال پیرمردهای لیگ؛
کد خبر: 228425

ابراهیم زاده یا حاجی مایلی؛ شاهین اقبال بر شانه های کدام مربی می نشیند؟

هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول طی روزهای اول و دوم اسفندماه در شهرهای مختلف با انجام 9 دیدار برگزار می شود تا پرونده این بازی ها آرام آرام به هفته های پایانی خود نزدیک شود.
ابراهیم زاده یا حاجی مایلی؛ شاهین اقبال بر شانه های کدام مربی می نشیند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، در بین بازی های هفته بیست و پنجم، دیدار مس کرمان و ملوان بندرانزلی را باید در کنار دیدار اکسین البرز و پارس جنوبی مهم ترین بازی هفته دانست که می تواند نقش مهمی در تعیین مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر را برعهده داشته باشد.

مس کرمان که در مرحله رفت بازیها هفته های بسیاری را با تساوی به پایان رسانده و تا حدودی از گردونه رقابت ها به عنوان مدعی خارج شده بود، به یکباره در مرحله برگشت طوفان بپا کرد و توانست از 7 بازی گذشته خود در مرحله برگشت 5 پیروزی و 2 تساوی بدست آورد و با کسب 17 امتیاز از این بازیها و 23 امتیازی که از گذشته داشت، با 40 امتیاز در رده سوم جدول جا خوش کرده و تا رده سوم جدول خود را بالا بکشد و بعنوان یک مدعی طراز اول برای صعود به لیگ برتر مطرح شود.

ابراهیم زاده که از مربیان باسابقه و خوشنام فوتبال کشور محسوب می شود، روند رو به رشد خود را به همراه شاگردانش طی نموده و در مرحل برگشت بیشترین امتیاز را در بین تمامی تیم ها کسب نموده تا ثابت نماید که یک مربی کاربلد و دور اندایش بوده و می تواند معادلات را در لیگ یک به هم بزند.

شاگردان ابراهیم زاده اگر در این بازی با پیروزی میدان را ترک نمایند حتی می توانند در صورت خوش شانس بودن و عدم نتیجه گیری حریفان در دیگر بازیها، خود را در صدر جدول هم ببینند و این یعنی این که در این دیدار تحت هیچ شرایطی بدنبال تساوی نبوده و به غیر از پیروزی راضی به هیچ نتیجه ای نخواهند بود.

در آن سوی میدان نیز ملوان و شاگردان مایلی کهن قرار دارند که در حال حاضر با 42 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و بدنیال این هستند تا دوباره بتوانند به سطح اول فوتبال برگشته و هواداران پر شمار خود را خوشال نمایند.

حاجی مایلی که این روزها با درگیری با برخی از لیدرها فضای پر تنشی را در انزلی سپری می کند، قصد دارد علاوه بر کسب نتایج مناسب و صعود به لیگ برتر، یک انقلاب اخلاقی و فرهنگی در انزلی بوجود بیاورد و حتی هزینه های آن را هم چون گذشته خواهد پرداخت و همین موضوع شاید مایلی کهن و شاگردانش را از مسیر اصلی خارج نماید اگرچه اعتقاد داریم اصول اولیه در ورزش اخلاق بوده و محمد مایلی کهن حق دارد در مقابل یکسری رفتارهای زشت و مذموم مقابله  نماید.

به هر حال ملوان بشدت دنبال بازگشت به لیگ برتر بوده و در آستانه این اتفاق مهم نیز می باشد و این بازی برای آنها بسیار دارای اهمیت بوده و نمی توانند نسبت به کسب حتی نتیجه مساوی نیز رضایت دهند چرا که مس از حریفان اصلی آنها محسوب شده و این بازی برای آنها حکم 6 امتیاز داشته و در صورت لغزش سپیدرود در بازی برابر استقلال اهواز، ملوان می تواند به صدر جدول رفته و هم چنان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باقی بماند.

جان کلام این که دیدار ملوان و مس کرمان را باید جنگ مربیان با تجربه دانست و باید منتظر ماند و دید که در این میان کدام مربی می تواند تففکرات خود را بر دیگری تحمیل کرده و با نتیجه ای مناسب تیم خود را از زمین خارج نماید.

لازم بذکر است که این دیدار روز دوشنبه دوم اسفندماه در کرمان برگزار خواهد شد.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36axz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریاض محرز: لسترسیتی نگران سقوط از لیگ برتر نیست

محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است
دروازه بان گل گهر سیرجان مطرح کرد؛