تاریخ انتشار: 1395/11/05 19:39
سرمربی ملوان مطرح کرد؛
کد خبر: 233725

مایلی کهن: بازی با سپیدرود مانند بازیهای دیگر سه امتیازی است

سرمربی ملوان گفت: ما هم اکنون ممنون هیات مدیره و نیروی دریایی و هواداران خوبمان هستیم.
مایلی کهن: بازی با سپیدرود مانند بازیهای دیگر سه امتیازی است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد مایلی کهن درباره وضعیت ملوان اظهار داشت: قبل از هر چیز حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را به هموطنان و خانواده آن عزیزان تسلیت می گویم.

وی افزود: به هر حال با هیات مدیره خوبی که ما داریم و حضور دنیامالی که رئیس هیات مدیره هست، توانستیم برنامه خوبی داشته باشیم. ملوان با توجه به قراردادهایی که امضا شده، باشگاه به تعهدات خود عمل کرده است. واقعیت این نیست که همیشه ناله کنیم و ما هم اکنون ممنون هیات مدیره و نیروی دریایی و هواداران خوبمان هستیم که خیلی از مواقع به حرف های من حقیر توجه می کنند و از چالش ها کم کرده اند.

سرمربی ملوان درباره دربی استان گیلان تصریح کرد: در دور رفت مسابقه بین 2 تیم خوب ملوان و سپیدرود تا دقیقه 70 خوب پیش رفت اما بعد از آن به دلیل برخی از مسائل مقداری مشکل ایجاد شد اما در مجموع همه عزیزانی که دستی بر آتش دارند، گفتند این مسابقه به مراتب خیلی آرام تر از دفعات قبلی برگزار شد. اولا اینکه همه ایران سرای من است و بعد از آن هم در استان گیلان باید رقابت باشد، در کنار رفاقت. فوتبال جنگ نیست و در تمام دنیا از آن لذت می برند. گاهی اوقات به خاطر منافع شخصی فوتبال را به جنگ تبدیل می کنیم. امیدوارم مثل دور رفت درون زمین بازی جوانمردانه باشد. الان هم ما به رشت می رویم و نگرانی نداریم.

مایلی کهن درباره بیانیه های اخیر کی روش گفت: من در این رابطه بارها صحبت کرده ام. من در مقطعی که سرمربی تیم ملی بودم، یکی، 2 بیانیه دادم  و رفتم. اینطور نبود که بیانیه بدهم و سرمربی تیم ملی باشم. کی روش بیانیه می دهد و سرمربی تیم ملی است. مگر او ایران حضور دارد؟ هر زمانی که می آید، بیانیه می دهد. مقصر نباید کی روش را بدانیم. مقصر متولیان فوتبال هستند که کی روش را برتر از خودشان می دانند و نمی توانند به او بگویند که بالای چشمت ابرو است.

وی در خصوص دلایل این کار بیان داشت: باید دلیل این کار را از خودشان بپرسید. ما برای اینکه مثلا به جام جهانی برسیم، همه ارزش هایمان را باید زیر پا بگذاریم. کی روش کارمند فدراسیون و ماست و باید تابع یکسری ضوابط باشد، اگر هم نمی تواند برود. قرار نبود او مربی پروازی باشد. ببینید که چند روز در ایران است و چقدر هم پول می گیرد. آیا سرمربی تیم ملی ماهانه بیشتر از 2 میلیارد می گیرد یا نمی گیرد. امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی است و اقدام و عمل است. ما فقط یک کارمند که اضافه کاری می کند را حقوقش را کم کردیم. متاسفانه متولیان فوتبال طی سالهای اخیر کی روش بزرگتر از خودشان می دانند و این است که کی روش خودش را تافته جدا بافته می داند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که من سرمربی تیم ملی شدم و سالی که 1996 تیم سوم آسیا شد، من رفتم فینال امیدهای تهران را دیدم. فرهاد مجیدی و علی موسوی را از آن مسابقه من به تیم ملی دعوت کردم. متاسفانه کی روش تافته جدا بافته است و گروهی هم او را حمایت می کنند. اخیرا می گویند که آفریقا کی روش را می خواهد و عیبی ندارد برود. اگر اینجا خائن وجود دارد، کی روش برود. پولی که کی روش اینجا دریافت می کند، هیچ جا نیست. اضافه حقوق کارمندان را قطع کردند اما کی روش حقوق خودش را می گیرد. اکثر ماههای سال سرمربی تیم ملی در ایران نیست. موی سر کی روش و دندان او هم بیمه است. اگر موی سر او هم کج شود، می تواند از بیمه خسارت بگیرد.

وی در پایان افزود: باید به کی روش به چشم یک کارمند نگاه شود. او باید به اندازه مرخصی برود و حقوق بگیرد. حقوق او روزی 19 میلیون نیست و او تعداد روزهایی که در کشور حضور دارد را اگر حساب کنید، قطعا خیلی بیشتر از اینها دریافت می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aymz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن به کمیته انظباطی فراخوانده نشد