تاریخ انتشار: 1395/09/18 17:00
کد خبر: 244304

مربی تراکتورسازی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم

سرمربی تراکتورسازی از اهمیت دیدار با استقلال سخن گفت.
مربی تراکتورسازی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم

به گزارش فرتاک ورزشی، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل استقلال تهران اظهار کرد: ما می‌دانیم که بازی سختی را در پیش داریم. ولی ما تیم تراکتور که بازیکنان خوب ایرانی و بهترین مربی ایران در آن هستند. ما تلاشمان این است که از تمام بازی ها بگذریم. با وجود اینکه بازی سختی است ولی ما سعی میکنیم از بازی با پیروزی بیرون بیاییم.

او ادامه داد: ما می‌دانیم که استقلال سعی دارد که بازی را ببرد و به صدرنشینان نزدیک شود ولی ما هم می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره اهداف این تیم برای پایان فصل و نقل و انتقالات نیم فصل گفت: مسلم است که ما این بازی را می‌بریم و هدف ما قهرمانی است و این تفکر سرمربی ماست. در مورد نقل و انتقالات هم وقتی زمانش رسید، صحبت می‌کنیم.

وی افزود: تیم ما هرسال تلاش می‌کند که قهرمان شود. امسال بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم ولی ناگفته نماند که بقیه تیم‌ها هم می‌خواهند قهرمان شوند. ولی هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و با پیروزی پشت سر بگذاریم تا قهرمان شویم.

تکسیرا درباره شایعات مبنی بر آمدن نوراللهی به تیم تراکتور عنوان کرد: پروسه نوراللهی هم کامل طی نشده است وتا زمان نقل و انتقالات نمی‌توان درمورد آمدن او به تراکتور صحبت کرد.

مربی تیم تراکتورسازی درباره احتمال تکرار حواشی مهدی رحمتی در بازی این فصل بین تراکتور و استقلال خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که مربی ما تمام تمرکزش روی بازی است و بقیه چیزها اهمیت ندارد. برای او مهمترین چیز بازی مقابلش است.

تکسیرا در رابطه با نبودن مهره های تاثیرگذار تراکتور مثل ایران پوریان در این بازی گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد نه تنها آنهایی که بازی می‌کنند. آنهایی هم که بازی نمی‌کنند هم برای ما مهم هستند. به نظر من ما یکسری بازیکن داریم که باید برای تیم ملی انتخاب شود و این به نظر سرمربی تیم ملی برمی‌گردد. محروم نداریم ولی آقایی و بنگر مصدوم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39aego

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیانی: قلعه نویی برگ برنده بازی فردا است