تاریخ انتشار: 1395/11/13 11:02
کد خبر: 232132

روزبه چشمی پرسپولیسی است و پرسپولیسی می شود

روزبه چشمی پرسپولیسی است و پرسپولیسی می شود

روزبه چشمی حالا بر سر سه راهی قرار دارد؛ یا نیم فصل دیگر دور از میدان بماند و استراحت کند و به درمان خود بپردازد یا اجازه بدهد استقلال او را قرضی برای چند ماه به استقلال خوزستان که پورقاز را از دست داده و در پست هافبک دفاعی می لنگد بفرستد و یا با استقاده از قانون و با استناد به آیین نامه نقل و انتقالات یک طرفه قرارداد خود را با استقلال فسخ کند و به پرسپولیس برود.

 استقلالی ها می گویند این کار روزبه اسمش بی معرفتی است اما روزبه چنین نظری ندارد و می خواهد با رضایت استقلال و برای مدت چهار ماه پرسپولیسی شود. البته مشکل اینجاست که پرسپولیس زیربار قرارداد چهار ماهه با چشمی نمی رود. پرسپولیس می گوید روزبه اگر می خواهد بیاید اول باید تست پزشکی بدهد و اگر سالم بود، با پرسپولیس قرارداد دو سال و نیمه ببندد.

 تا ساعاتی دیگر، روزبه و مدیر برنامه اش به باشگاه استقلال می روند و با افتخاری حرف می زنند. استقلالی ها مدعی هستند خروجی این جلسه خبر توافق چشمی و استقلال و انتقال قرضی این بازیکن به استقلال خوزستان است اما یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به رادنیوز گفت روزبه چشمی به مدیران پرسپولیس قول داد و فردا با این تیم قرارداد می بندد! البت هچشمی عجله ای برای عقد قرارداد ندارد چون با شکایت از استقلال بازیکن آزاد می شود و بعد از پایان نقل و انتقالات هم می تواند با استفاده از سهمیه فیفا با تیم خواهان خود قرارداد ببندد.

 به گفته این شخص، برانکو ابتدا موافق خرید چشمی نبود اما وقتی به او اعلام شد در حال حاضر روزبه از باقری بهتر است و استقلالی ها هم دست فرشید را خوانده اند و حاضر نیستند به او اجازه خروج بدهند، به جذب چشمی با دو شرط موافقت کرد. اول این که پولی بیشتر از سایر بازیکنان پرسپولیس نگیرد و تیم به هم نریزد و دوم این که حداکثر 15 روز دیگر برای همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و ایران آماده باشد.

 این شخص نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گفت: روزبه از اول هم پرسپولیسی بود و در تیم جوانان پرسپولیس بازی می کرد و این که او را استقلالی بدانیم اشتباه است. البته او یک مقداری احساس شرمندگی بابت جدایی اجباری از استقلال دارد و می گوید وقتی مصدوم بودم، نان و نمک این باشگاه را خوردم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9zya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهباززاده، آندو و چشمی کجا می‌روند؟
48 ساعت تا پایان پنجره زمستانی؛