تاریخ انتشار: 1395/08/01 10:43
کد خبر: 253956

اوون: رونی اعتماد به نفسش را از دست داده

رونی اجازه داد پنالتی‌های یونایتد را در بازی لیگ اروپا برابر فنرباغچه را پل پوگبا و آنتونی مارسیال به ثمر برسانند در حالی که می‌توانست با زدن این گل‌ها حالا یک گل با رسیدن به رکورد 249 گل این اسطوره فاصله داشته باشد.
اوون: رونی اعتماد به نفسش را از دست داده

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، وین رونی به خاطر از دست دادن شانس‌های گلزنی و همچنین فرصت نزدیک‌تر شدن به شکستن رکورد سر بابی چارلتون برای یونایتد با انتقادات زیادی مواجه شده. رونی اجازه داد پنالتی‌های یونایتد را در بازی لیگ اروپا برابر فنرباغچه را پل پوگبا و آنتونی مارسیال به ثمر برسانند در حالی که می‌توانست با زدن این گل‌ها حالا یک گل با رسیدن به رکورد 249 گل این اسطوره فاصله داشته باشد. مایکل اوون ستاره سابق شیاطین سرخ می‌گوید: «اعصابم خرد شد. او باید پنالتی را می‌زد. مثلاً مهاجم تیم است. 12 سال قبل که اولین بازی‌‌اش را برای یونایتد انجام می‌داد وین توپ را از رایان گیگز قاپید تا خودش را نشان بدهد و گل بزند.»

رونی در آن دیدار هت‌تریک کرد و یکی از گل‌ها از روی ضربه آزاد بود که از رایان گیگز خواست فرصت زدنش را به او بدهد. اوون افزود: «اعتماد به نفسش کم شده اما او گلزن تیم است. اگر دو تا گل را زده بود از رکورد گل‌های اروپایی رود فان نیستلروی هم جلو می‌زد و چیزی تا شکستن رکورد سر بابی چارلتون باقی نمی‌ماند. او باید بخواهد که گل بزند. جوان‌تر که بود حریص‌تر بود و بی‌طاقت. اگر پنالتی می‌گرفت حتماً باید خودش می‌زد.»

ضربه اول را پل پوگبا زد و بعد در مورد ضربه دوم نوبت به آنتونی مارسیال رسید. پوگبا می‌گوید: «یا من باید ضربه را می‌زدم یا رونی اما به او گفتم که دوست دارم خودم بزنم و او هم اجازه داد. خیلی خوشحال شدم که این فرصت به من داده شد. خصوصاً که بازیکنی مثل او که کاپیتان تیم است اجازه داد. برایش احترام زیادی قائل هستم.»

ژوزه مورینیو هم از اینکه رونی پنالتی‌ها را در اختیار پوگبا و مارسیال قرار داده ابراز رضایت کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebplv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی:سه اتفاق داوری بازی را از ما گرفت