تاریخ انتشار: 1395/09/17 11:34
کد خبر: 244608

انصاری فرد در سه راهی

کریم انصاری فرد بعد از کش و قوس فراوان از لیگ ایران دل کند و راهی اسپانیا شد تا بدترین تجربه فوتبالی‌اش را در اوساسونا پشت سر بگذارد.
انصاری فرد در سه راهی

به گزارش فرتاک ورزشی، یک فصل نیمکت‌نشینی او را در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار داده بود اما یک تصمیم فوق‌العاده از سوی او باعث شد تا در سوپر لیگ یونان و در تیم نه چندان مطرح پانیونیوس روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و در دومین فصل حضورش نیز توانست همچنان شرایط مناسب خود در مسیر گلزنی را حفظ کند تا توجه تیم‌های مطرح یونانی نیز به او جلب شود.
انصاری فرد اکنون المپیاکوس و پائوک را در لیگ یونان و مارسی در فرانسه را خواهان خود می‌بیند و نمی‌خواهد تصمیمی بگیرد که در مسیر پیشرفتش خلل ایجاد شود.
در شرایط فعلی با توجه به شرایط المپیاکوس و مارسی بهترین تصمیم برای او حضور در پائوک به نظر می‌رسد و با بندی که در قراردادش وجود دارد قادر خواهد بود در نیم فصل پانیونیوس را ترک کند. باید دید این تصمیم آقای گل سابق فوتبال ایران خواهد بود یا خیر؟
کریم می‌داند باید به تیمی برود که در ترکیب اصلی اش فرصت بازی به دست بیاورد. پس این امکان وجود دارد که از پیشنهاد تیم‌های مطرح بگذرد و پیراهن باشگاهی چون پائوک را بر تن کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eo99y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ترکیه به دنبال کریم ایران