تاریخ انتشار: 1395/10/03 14:46
کد خبر: 241080

سرمربی ایرانجوان: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نخواهد شد

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر برای شروع مقتدرانه در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور ، بعد ازچند روز تعطیلی اولین جلسه تمرینی خود را امروز در ورزشگاه کارگران برگزار کرد.
سرمربی ایرانجوان: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نخواهد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، در حاشیه تمرین، سعید مفتخر سرمربی این تیم اظهار داشت : هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نخواهد شد و در نیم فصل با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص حضور بازیکنان تستی در تمرینات ایرانجوان افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه دو جلسه تمرینی با حضور بازیکنان تستی انجام خواهد شد تا بهترین ها را برای ادامه فصل در اختیار بگیریم.

سرمربی ایرانجوان با بیان اینکه تمرینات را به زودی با بازیکنان اصلی خود از سر خواهیم گرفت هم گفت: ما دور جدید تمرینات را از روز شنبه آغاز خواهیم کرد و بازیکنان شهرستانی هم به جمع ما اضافه خواهند شد.

مفتخر در ادامه ضمن تشکر از کمک 200 میلیونی شورای شهر و شهرداری هم افزود: این کمک ها باید تداوم داشته باشد و این مقدار بخشی از مشکلات تیم را حل خواهد کرد وبرای اینکه در ادامه راه دچار مشکل نشویم میباست حمایت های مالی از باشگاه تداوم داشته باشد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در خصوص شیطنت بعضی باشگاهها در خصوص جذب بازیکنان این تیم هم گفت: ما مخالف انتقال بازیکن به هیچ تیمی نیستیم ولی باشگاهها باید از راه قانونی با ما مذاکره کنند نه از طریقی که زیبنده فوتبال نیست.

سعید مفتخر در پایان ضمن تشکر از هواداران ایرانجوان در خصوص حمایت هایشان از این تیم ، از آنها خواست تا این بازیکنان را نیز در ادامه راه حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eodqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سعید مفتخر: در تعطیلات روی نقاط ضعف و قوت تیم کار میکنیم