تاریخ انتشار: 1395/09/28 00:29
کد خبر: 242256

مدافع راست قرمزها و روز ناخوشایندش!

تراکتورسازی بالاخره در لیگ شانزدهم باخت. آن‌ هم در خانه و برابر سپاهان تا امید‌های قلعه‌نویی برای به دست آوردن قهرمانی نیم فصل کمرنگ‌تر شود.
مدافع راست قرمزها و روز ناخوشایندش!

نکته‌ای که در این دیدار قلعه‌نویی و تراکتور را بازنده کرد تیزهوشی سپاهانی‌ها در استفاده از میل هجومی بیش از حد ایران‌پوریان بود. مدافع راست تراکتورسازی که بیشتر از حضور در زمین خودی، مشغول هجوم و تدارک حمله در زمین حریف بود، فضای فوق‌العاده‌ای را برای مهاجمان تند و تیز ویسی فراهم کرده بود. دقیقه 24 بازی احسان حاج‌صفی بلافاصله بعد از بازیابی توپ در سمت چپ دفاع سپاهان، پاسی را برای مهرداد محمدی در فضای پشت ایران‌پوریان فرستاد تا این مهاجم سرعتی تنها هادی محمدی را پیش روی خود داشته باشد.

محمدی تراکتورسازی هم در یک کورس ناموفق از محمدی سپاهان شکست خورد تا شوت مهاجم سپاهان از زیر دستان اخباری به گل اول بازی تبدیل شود. در اوایل نیمه دوم هم سپاهانی‌ها با یک کار ترکیبی زیبا در سمت راست دفاعی تراکتور، ایرانپوریان و دیگر مدافعان را از پیش رو برداشتند تا این بار حاج‌صفی در یک مصاف تک به تک اخباری را مغلوب کند. اشتباهات بزرگی در خط دفاع که در ادامه کار با وجود پاس گلی که ایران‌پوریان به فرزاد حاتمی داد برای تراکتور چاره‌ساز نبود تا اولین باخت تیم تبریزی در این فصل ثبت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eov5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم جالب قلعه‎‌نویی بعد از نحستین شکست
تراکتور از امشب به اردو می رود

کرار با انتقاد به استقلال رسید
تاثیر برخوردهای قلعه‌نویی در انگیزه هافبک عراقی