تاریخ انتشار: 1396/07/15 22:29
کد خبر: 179332

بدشانسی پرسپولیس ها از این زاویه/دلتنگی سرخ پوشان برای آزادی!

پرسپولیس بعد از بازی با پیکان، تا ۲۹ مهرماه باید صبر کند که به آزادی برگردد. ۳۴ روزی که پرسپولیس شش مسابقه برگزار می‌کند و فقط دو بار در آزادی به میدان می‌رود.

پرسپولیس از تاریخ ۲۶ شهریور تا ۲۹ مهر باید در شش مسابقه حاضر شود. دیدارهایی که با مهمانی‌های پیاپی پرسپولیس هم همراه خواهد بود. پرسپولیس بعد از بازی مقابل پیکان که در آزادی برگزار شد، برای بازگشت به آزادی باید ۳۴ روز صبر کند. 

تیم برانکو در سی‌ام شهریور به اصفهان رفت تا با سپاهان دیدار کند. چهارم مهر برای بازی با الهلال از ایران خارج شد. بازی برگشت این دو تیم هم ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود که باز هم پرسپولیس نمی‌تواند در آزادی از تیم عربستانی میزبانی کند. در این بین شاگردان برانکو یک دیدار در لیگ برتر هم باید برگزار کنند. پرسپولیس بیست مهرماه به خوزستان سفر می‌کند تا با استقلال خوزستان بازی کند. بعد از آن باید آماده بازی در جام حذفی شود. مسابقه‌ای که بالاخره پرسپولیس در آن میزبان است و در آزادی به میدان می‌رود. در تاریخ ۲۹ مهر پرسپولیس در جام حذفی میزبان نفت تهران است.

پرسپولیس در این بین باید با نفت آبادان هم بازی می‌کرد. مسابقه‌ای که در آن میزبان بود و می‌توانست زودتر به ورزشگاه آزادی برگردد. ولی با توجه به دیدارهای آسیایی این تیم، بازی لغو شد و به زمانی نامعلومی موکول شد. زندگی برای پرسپولیس بعد از تحمل این دوران سخت دوری از آزادی، شیرین می‌شود. این تیم در چند مسابقه پیاپی لازم نیست که از تهران خارج شود. در مسابقه دربی و همچنین بازی هفته دوازدهم با پدیده، تیم برانکو میزبان است. در این بین هم مهمان سایپایی است که باید در تهران مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. ضمن این که دیدار عقب افتاده با نفت آبادان به میزبانی پرسپولیس هم در همین حوالی برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evrpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری تمرین پرسپولیسی‌ها پشت درهای بسته