تاریخ انتشار: 1395/09/05 21:58
کد خبر: 246933

کاپیتان هف سمنان: با وضعیت بد اقتصادی، حمایتهای مهندس فیض و وفا ستودنی است

دو تیم هف سمنان و بانی گسترکیش عصر فردا در کیش به مصاف هم خواهند رفت.
کاپیتان هف سمنان: با وضعیت بد اقتصادی، حمایتهای مهندس فیض و وفا ستودنی است

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مسعود غفاری کاپیتان تیم فوتبال هف سمنان درخصوص آخرین شرایط تیمش گفت: تمرینات خوبی را در هفته گذشته و یکی دو روز گذشته در کیش برگزار کردیم و کادرفنی و بازیکنانمان آماده این بازی هستند.

وی درخصوص باخت به شهرداری همدان گفت: در بازی با شهرداری بدشانسی آوردیم و توپ هایمان به گل نرفت و بعد از زدن دو گل، تمرکز لازم را نداشتیم و در این بازی یاد بازی استقلال و پرسپولیس افتادم که 3-2 شد اما با این تفاوت که آنجا 3 گل پرسپولیس در 10 دقیقه رقم خورد اما در بازی ما شرایط کمی متفاوت تر بود.

غفاری درخصوص حمایت باشگاه از بازیکنان گفت: خوشبختانه امسال در تیمی عضویت دارم که یک دل و متحد هستند و هیچ خلع و یا کمی و کاستی را حس نمی کنم و با اینکه مهندس فیض سفر خارج از کشور رفته بودند، اما در آلمان نیز به فکر تیم بودند.

وی در پایان عنوان کرد: در وضعیت بد اقتصادی ورود چنین افرادی به فوتبال می تواند دوای درد ما فوتبالیست ها باشد و حمایت های مهندس فیض و همچنین مهندس وفا و با تلاش شبانه روزی کادرفنی، روزهای خوبی بی شک در انتظار هف و مردم مهمان نواز سمنان است و امیدوارم مهندس فیض را روسفید کنیم و با صعود به لیگ یک، جواب اعتمادشان را بدهیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g58bn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غفاری: کاپیتان شدن برایم مهم نیست، صعود به لیگ یک آروزی همه ی ماست