تاریخ انتشار: 1402/05/27 16:07
کد خبر: 957

توضیح درباره جنجال اسپانسر و کیت پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات شکل گرفته درباره ماجرای اسپانسر و کیت باشگاه توضیح داد.
توضیح درباره جنجال اسپانسر و کیت پرسپولیس

 در شرایطی که پرسپولیسی‌ها در انتظار توافق نهایی با اسپانسر پیراهن خود برای فصل جدید هستند، شایعاتی درباره اختلاف نظر در این خصوص شکل گرفته است.

در این رابطه گفته شده که اسپانسر پیراهن پرسپولیس مدعی شده در صورت تغییر در المان‌های پیراهن، قراردادش را به امضا رسانده و نهایی خواهد کرد.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: چنین شایعه‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد. هیچ بحثی با اسپانسر در خصوص تغییرات در المان‌های پیراهن شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: در این خصوص بحث درباره نحوه همکاری، شرایط مالی و نوع و شیوه پرداخت مورد بحث است که به زودی و احتمالا تا پایان هفته پیش‌رو این مسئله نهایی خواهد شد و قرارداد بین طرفین به امضا می‌رسد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بحث از رونمایی از پیراهن پرسپولیس بحث‌هایی درباره نمادهایی که این باشگاه روی پیراهن خود درج کرده بود شکل گرفته است. با این حال باشگاه پرسپولیس گفته می‌شود توانسته تاییدیه آن را دریافت کند و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و پیراهن سرخ پرسپولیس با همان طرحی که از آن رونمایی شد، در این هفته بر تن بازیکنان خواهد بود و طی این هفته نیز با اسپانسر باشگاه توافق صورت خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdvn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام یک مهاجم به یحیی: من را ببین!