تاریخ انتشار: 1396/10/21 19:29
کد خبر: 165209

محکوم به پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم / به بازیکنان خارجی خود امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان معنقد است تیمش مجبور به کسب سه امتیاز مقابل اگردان برانکو است.
محکوم به پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم / به بازیکنان خارجی خود امیدوارم

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: به جامعه داوری درگذشت پیشکسوت این عرصه را تسلیت می‌گویم. بازی با پرسپولیس سخت‌ترین بازی است اما بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردارند. به برد محکوم هستیم، تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. استرس داشتیم که کارت مهاجم گرجی ما صادر نشود اما شرایط خوبی دارد و کارتش هم امروز صادر شد.

او ادامه داد: فردا از وی در صورت نیاز استفاده خواهیم‌کرد. امیدواریم ITC بازیکن عراقی تیم هم صادر شود، به شخصه به این بازیکن خیلی امیدوارم. چند بازیکن دیگر هم در نظر داریم تا جذب کنیم. اصلا این روزها به جدول نگاه نمی‌کنیم، جدول در روز اخر اهمیت دارد. این اتفاقاتی که امروز در دیدارهای رقبای ما هم رخ داده باعث می‌شود تا بازیکنانم انگیزه بگیرند. به فوتبال دفاعی اعتقادی ندارم، فوتبال هجومی را دوست دارم. قرار نیست فقط دفاع کنیم یا فقط حمله کنیم. هجومی و منطقی به مصاف حریف خود می‌رویم.

عنایتی گفت: پناهی و صالحی مصدومند، بادامکی هم بهتر شده و امیدواریم بتوانیم از وی استفاده کنیم. برای دهنوی هم که با وی به توافق نرسیدیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjl65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی: مقابل پرسپولیس برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت