تاریخ انتشار: 1396/02/13 10:41
کد خبر: 213233

مشکلی که همچنان گریبانگیر سرمربی پرسپولیس است

برانکو روی نیمکت پرسپولیس، هنوز نتوانسته به دو نقطه ضعفش چیره شود
مشکلی که همچنان گریبانگیر سرمربی پرسپولیس است

سر مربی کروات پرسپولیس هنوز موفق به ثبت پیروزی در دیداری که از رقیبش عقب افتاده یا گل اول را خورده، نشده و البته همچنان بردی برابر ذوب آهن در کارنامه ندارد.

عقب افتادن

29 هفته از لیگ سپری شده و پرسپولیس هرگاه گل اول بازی را خورده یا از رقیبش عقب افتاده موفق به شکست دادن آنها نشده است. 4 تیم فولاد، استقلال خوزستان، ذوب آهن (هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت) و صنعت نفت در این فصل موفق به زدن گل اول برابر پرسپولیس شدند و تیم برانکو از این 5 بازی تنها 3 امتیاز گرفت و هیچکدام شان را نبرد. پرسپولیس در یک بازی هم گل اول را زد ولی از رقیبش عقب افتاد؛ دربی برگشت و این دوئل را هم بدون برد سپری کرد. درمجموع، پرسپولیس برانکو در 6 بازی از رقیبانش عقب افتاد و چنین بیلانی را ثبت کرد: 3 باخت و 3 مساوی بدون حتی یک برد.

ذوب آهن

تساوی 3 بر 3 در هفته 29 یعنی برانکو هنوز موفق به شکست دادن ذوب آهن در لیگ برتر نشده است. بازی رفت لیگ پانزدهم را ذوب آهن در تهران برد درست مثل بازی رفت لیگ شانزدهم در اصفهان که با برتری میزبان تمام شد. بازی برگشت فصل قبل در اصفهان مساوی شد درست مثل بازی برگشت این فصل. یک بازی هم دو تیم فصل قبل در جام حذفی برگزار کردند که آن را هم ذوب آهن برد. بنابراین کارنامه برانکو برابر ذوب آهن 5 بازی، 2 مساوی و 3 باخت (که در دوتایش اشتباهات داوری عجیب و غریبی به ضرر پرسپولیس رخ داد و سینه و صورت بازیکن این تیم توسط داور، دست تشخیص داده شد) بدون حتی یک برد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvgq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس کدام رکورد را از دست می دهد