تاریخ انتشار: 1395/06/19 23:49
کد خبر: 262383

استقلال – ماشین سازی؛ علی منصور،نیازمند بردی واجب تر از نان شب

هفته پنجم لیگ برتر با دیدار استقلال و ماشین سازی به پایان می رسد.
 استقلال – ماشین سازی؛ علی منصور،نیازمند بردی واجب تر از نان شب

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز یکشنبه با برگزاری یک دیدار به اتمام می رسد. تیمهای استقلال تهران و ماشین سازی تبریز از ساعت 18:45 دقیقه به دیدار هم می روند.

موقعیت:

استقلال تهران با دو امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و منصوریان به شدت تحت فشار است. آنها در تعطیلات چند بازی تدارکاتی برگزار کردند و حالا به دنبال اولین برد خودشان پیش از دربی هشتاد و سوم هستند.

ماشین سازی هم با 5 امتیاز در رده دهم قرار دارد. آنها در صورتی که به استقلال ببازند؛ به رده های پایین سقوط می کنند اما اگر بتوانند شگفتی سازی کنند بدون شک جهش خوبی در جدول خواهند داشت.

نیمکت:

علیرضا منصوریان شاید سخت ترین روزهای دوران مربیگری خود را سپری می کند ولی به کارش اعتماد دارد. بهتاش فریبا هم به تیم فنی اضافه شده است و حالا باید دید منصوریان می تواند پیش از دربی اولین برد رسمی را تجربه کند یا خیر.

رسول خطیبی در آن سو حضور دارد. مربی جوانی که در پی شگفتی سازی است. او هم امید دارد تا مانند نفت تهران و نفت آبادان بتواند استقلال را در آزادی متوقف کند.

حاشیه:

*لئوناردو پادوانی و مجتبی حقدوست دو بازیکن جدید استقلال هستند که می توانند برای این تیم به میدان بروند.

*رسول خطیبی در تعطیلات لیگ عذر بازیکنانی چون جلال رافخایی و سعید دقیقی را خواند و حالا بدون آنها مقابل استقلال بازی می کند.در عوض مهرداد بایرامی به ماشین سازی پیوسته است.

*استقلال برای سومین هفته پیاپی درتهران مقابل رقبا قرار می گیرد. باید ببینیم اولین برد این تیم رقم خواهد خورد یا خیر.

*حامد پاکدل به دلیل اخراج در بازی قبل ماشین سازی نمی تواند تیمش را در بازی برابر استقلال همراهی کند. استقلال بدون غایب در برابر تیم تبریزی به میدان خواهد رفت.

عددبازی:

*استقلال و ماشین بازی برای اولین بار در طول تاریخ لیگ برتر مقابل همن قرار می گیرند.

*استقلال در 4 هفته قبل به بردی دست پیدا نکرده و دو تساوی و دو باخت نصیبش شده است.

*ماشین سازی در چهار هفته ابتدایی یک برد، یک باخت و دو مساوی برایش حاصل شده است.

*استقلال در 4 هفته ابتدایی هنوز نتوانسته کلین شیتی را به ثبت برساند.

ستاره:

آندو تیموریان بدون شک مهمترین بازیکن ماشین سازی در بازی برابر استقلال خواهد بود. کایپتان تیم ملی که سابقه حضور در استقلال را هم دارد باید در برابر این تیم بهترین نمایش خود را داشته باشد و برای این کار انگیزه های لازم را هم دارد.

در سوی مقابل خسرو حیدری یکی از مهمترین بازیکنان خواهد بود. حیدری در 4 هفته ابتدایی جزو معدودخوب های استقلال بود و نشان داد از آمادگی بالایی هم برخوردار است. بدون شک او در بازی برابر ماشین هم یکی از تاثیرگذارترین مهره های منصوریان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kld5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال - ماشین‌سازی؛ آبی‌ها قبل از دربی طعم پیروزی را می‌چشند؟/ ورود دروازه‌بان لالیگایی
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال