تاریخ انتشار: 1398/01/16 19:11
کد خبر: 104538

سرجیو:مستحق نتیجه بهتری بودیم

سرمربی تیم نفت آبادان گفت:تیم ما امروز خیلی تلاش کرد تا نتیجه بگیرد و مستحق نتیجه بهتری بودیم.
سرجیو:مستحق نتیجه بهتری بودیم

پائولو سرجیو سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: فکر می کنم امروز ما خیلی خوب بازی کردیم. تیم ما امروز خیلی تلاش کرد تا نتیجه بگیرد و مستحق نتیجه بهتری بودیم. به بازیکنانم برای این تلاش تبریک می گویم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و بازیکنان بین المللی خوبی هم جذب این تیم شده است. ما در بازی امروز توانستیم کیفیت خودمان را نشان دهیم اما نتوانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

سرجیو در خصوص اینکه نفت آبادان بازیکنان خوبی دارد اما چرا نتایج خوبی نگرفته تصریح کرد: در این باره چند بار صحبت کردم. ما امسال نسبت به سال قبل تیم متحول شده ای هستیم و می توانم بگویم که تیم سال قبل نابود شده است. ما تیم جدیدی را ساختیم و روی بازیکنان جوان حساب کردیم. آنها کیفیت خودشان را تا اینجا نشان دادند. ما ۱۵ بازی را مساوی کردیم اما اگر شما این ۱۵ بازی را ببینید متوجه می شوید که ما برای تساوی به زمین نرفتیم. یکسری اشتباهات داشتیم که این نتایج به دست آمده است. در کنار آن اشتباهات داوری هم وجود داشته است و این مسائل تاثیر گذار بوده است. ما بازی خوبی امروز انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. مستحق نتیجه ای که امروز به دست آمد نبودیم. ما ۶ امتیاز از منطقه خطر فاصله داریم و اگر مردم از نتایج ما ناراضی هستند این موضوعی طبیعی است.

سرمربی نفت آبادان افزود: همیشه نگاه ما به تیم های بالاتر در جدول است. به کیفیت کاری که داریم ایمان داریم اما بازیکنان نیاز دارند تا تجربه های بیشتری مسب کنند. امروز هم بازی خوبی انجام دادیم اما نتیجه لازم را نگرفتیم.

وی درباره اینکه اشتباهاتی که از آن صحبت می کنید به عهده کادر فنی است ادامه داد: همه مسائل در کارهای فردی و انفرادی است. ما قطعا باید با کیفیت تر بازی کنیم و در این صورت گل زدن هم بهتر و بیشتر می شود. ما باید بیشتر از گذشته کار کنیم و در این صورت می توانستیم تیم بهتری هم باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlnbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرجیو: مقابل یک گروه کامل و مستحکم بازی کردیم و بردیم