تاریخ انتشار: 1395/12/21 19:42
اختصاصی| مدافع گل گهر مطرح کرد؛
کد خبر: 223714

علی شهسواری: شک نکنید که گل گهر در پایان فصل لیگ برتری می‌شود

گل گهر سیرجان موفق شد در دربی کرمان تیم مس رفسنجان را در ثانیه های پایانی شکست دهد.
علی شهسواری: شک نکنید که گل گهر در پایان فصل لیگ برتری می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی، علی شهسواری پور مدافع راست گل گهر و تیم ملی جوانان در مورد این بازی گفت: بازی سختی بود چرا که مس رفسنجان چند هفته ای بود که نمی برد به همین دلیل محکم و جنگنده برای سه امتیاز بازی می کرد، اما خوش حالم که ما با زیرکی عمل کردیم و در ثانیه های پایانی زحمات بچه ها به گل نشست و توانستیم دروازه رفسنجانی ها را باز کنیم.

وی در مورد صعود گل گهر به لیگ برتر گفت: شک نکنید که این اتفاق خوش برای ما رقم می خورد چرا که ما شایسته صعود هستیم،در گل گهر تمامی امکانات سخت افزاری فراهم می باشد و بازیکنان نیز با همدلی خاصی رو به جلو حرکت می کنند.

او ادامه داد: در رابطه با شرایط خودم بایدبگویم که چند هفته ای را به دلیل مصدومیت از دست دادم ،حال نیز به اردوی تیم ملی جوانان باید اضافه شوم و پس از سه هفته وارد تیم می شوم و بار دیگر برای پس گرفتن جایگاه خود باید بجنگم.

او در ارتباط با بازی هفته اینده مقابل گل گهر نیز گفت : طبیعتا بازی مقابل تیم های انتهای جدولی همیشه سخت بوده است،اما ما در کورس صعود به لیگ برتر قرار داریم و تمامی بچه ها تمامی بازی ها را به یک چشم نگاه می کنند و هر یک از این دیدار ها برای ما یک فینال تمام عیار می باشد.

وی در پایان گفت: از صمیم قلب خود این ارزو را دارم که گل گهر لیگ برتری شود چرا که دارای کادر فنی با دانش و بازیکنان خوب و باتجربه می باشد ،شرایط باشگاه نیز انصافا عالی می باشد و گل گهر را می ت ان تیم اینده داری نامید، از حمایت هواداران تیم نیز نهایت سپاس گزاری را دارم و امیدوارم یا صعود به لیگ برتر دل های این عزیزان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzqwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بگوویچ: دوست دارم همانند پرسپولیس، در لیگ یک قهرمان شوم
اختصاصی| سرمربی گل گهر مطرح کرد؛

عیسی پرتو : گلم را به هواداران گل گهر تقدیم می‌کنم
اختصاصی| زننده گل سه امتیازی گل گهر سیرجان مطرح کرد؛

گل گهر هم چنان بهترین تیم تهاجمی لیگ یک
اختصاصی| کدام خط حمله برتر است؛