تاریخ انتشار: 1396/02/21 09:59
کد خبر: 211541

اصرار همسر کاوه رضایی به تمدید قرارداد!؟

کاوه رضایی، مهاجم استقلال از زمان متاهل شدنش حسابی روی بورس اخبار حاشیه‌ای قرار گرفته است. مهم‌ترین دلیل این حاشیه‌ها هم ازدواج او با یکی از بهترین بازیکنان والیبال بانوان یعنی فرنوش شیخی است که در چند سال گذشته یکی از ستاره‌های اصلی والیبال بوده است.
اصرار همسر کاوه رضایی به تمدید قرارداد!؟

در روزهای گذشته رسانه‌های زیادی اخبار مربوط به مراسم نامزدی این دو ستاره را پوشش دادند. بسیاری هم تلاش کردند تا به عنوان یک گزارش جالب، از هر دو ورزشکار دعوت کنند تا در کنار هم مصاحبه خانوادگی – ورزشی را انجام دهند. در همه این موارد البته بی‌علاقگی رضایی و شیخی باعث شد تا کمتر رسانه‌ای موفق شود این دو چهره را در کنار هم روی جلد روزنامه‌شان ببرد اما همچنان تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و اخیرا با خبر شدیم فرنوش شیخی نسبت به برخی اصرارهای خبرنگاران معترض شده است.

 

این بازیکن والیبال درباره شرایط زندگی شخصی‌اش به چند دوست خبرنگار گفته که پرسیدن از خصوصی‌ترین قسمت‌های زندگی‌شان آزاردهنده است و حتی این موضوع را به اطلاع همسرش هم رسانده است. شیخی این را هم گفته که خودش یکی از طرفداران پروپاقرص استقلال است اما پرسیدن این سوال که آیا به اصرار او کاوه در استقلال مانده یا نقشی در انتخاب تیم فصل بعد همسرش دارد یا نه، حسابی عصبانی‌اش کرده است. شیخی معتقد است کاوه رضایی خودش باید درباره شرایط فوتبالش تصمیم بگیرد و به هیچ عنوان از او برای ماندن یا رفتن از یک تیم به تیم دیگر مشورت نمی‌خواهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzwx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پای یک «خانم » در میان است! کاوه رضایی به پرسپولیس می پیوندد

کاوه رضایی ستاره بی چون و چرای این فصل آبی ها