تاریخ انتشار: 1396/03/06 22:00
اختصاصی| سرمربی موفق شهدای بابلسر مطرح کرد؛
کد خبر: 208044

صابر میرقربانی: در برخی بازی‌ها با 13 بازیکن به میدان می‌رفتیم/ برخی کارها در لیگ سه غیرطبیعی است

صابر میرقربانی، بازیکن سابق تیم های لیگ برتری که جدیدا به جرگه مربیان پیوست موفق شد در اولین سابقه سرمربی گری تیم خوب و یک دست شهدای بابلسر را به لیگ دسته دوم بیاورد.
صابر میرقربانی: در برخی بازی‌ها با 13 بازیکن به میدان می‌رفتیم/ برخی کارها در لیگ سه غیرطبیعی است

به گزارش فرتاک ورزشی، صابر میر قربانی در خصوص بازی پایانی شهدای بابلسر که منجر به صعود این تیم شمالی به لیگ دسته دوم شد گفت: بازی خوب و سنگینی را شاهد بودیم تنها از این بازی یک تلخی برای مان به وجود آمده است که آن هم مربوط به زمان بازی می باشد. چگونه می شود که ما در بابلسر آن هم در هوایی خنک، در ساعت پنج عصر به میدان رفتیم ولی در اهواز آن هم در دمای چهل و نه درجه در ساعت چهار و سی عصر بازی کنیم؟ از دید بنده این حرکت به هیچ وجه طبیعی نبود ولی خدا را شاکرم که توانستیم از بازی با موفقیت خارج شویم و به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

وی درخصوص احتمال واگذاری تیم شهدای بابلسر گفت: در هفته اتی تکلیف تیم لیگ دویی بابلسر مشخص می شود و بحث های مربوط به تیم به طور قطع معین می شود.

میرقربانی درخصوص پیشنهاداتش برای فصل بعد نیز گفت: دو پیشنهاد خوب از لیگ دو و یک پیشنهاد نیز از لیگ یک دارم ولی فعلا وضعیت بنده مشخص نیست باید در هفته های اتی منتظر بمانیم تا ببینیم چه می شود.

سرمربی شهدای بابلسر درخصوص فصل طاقت فرسای لیگ سه نیز گفت: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و مشکلات بسیاری را تحمل کردیم. بابلسر شهری فوتبالی نیست، شهری است که فوتبال را دنبال نمی کنند چرا که بیست و پنج سال می باشد که تیمی در سطح کشور نداشتند. در بعضی از بازی ها با سیزده بازیکن می رفتیم. مشکلات عدیده ای را داشتیم از لحاظ مالی کل تیم با صد و هشتاد میلیون بسته شد که این نشان از سختی کار برای ما می دهد در پایان خیلی خوشحالم که توانستیم با صعود به لیگ دسته دوم مردم شهر بابلسر را خوشحال کنیم انشالله که این موفقیت ها برای این تیم ادامه دار باشد.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7od5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ سه!
اختصاصی| چهارشنبه سرنوشت ساز پاسی‌ها؛

پرسپولیس مشهد و مس نوین کرمان لیگ دویی شدند
اختصاصی| پس از خوشه طلایی ساوه؛

خوشه طلایی ساوه به لیگ دو صعود کرد
اختصاصی| یک هفته قبل از پایان لیگ؛

پاس در سرازیری سقوط به لیگ دسته سوم؛ یکی فکر یار است و یکی فکر خود!
اختصاصی| مسؤولان به دنبال پیدا کردن کلید انتخابات ریاست جمهوری هستند؛

حبیب شاکری: شرایط برای صعود آرمانی می‌باشد
اختصاصی| مربی شهدای بابلسر مطرح کرد؛