تاریخ انتشار: 1395/10/15 23:33
کد خبر: 238068

منتظری خطاب به استقلالی‌ها: گفته بودم که نمی‌آیم!

منتظری خطاب به استقلالی‌ها: گفته بودم که نمی‌آیم!

روز دوشنبه بود که به ناگهان نام پژمان منتظری برای بازگشت به استقلال مطرح شد. عبداللهی سرپرست استقلال گفت با این بازیکن صحبت‌هایی شده و احتمال حضورش در جمع آنها زیاد است. اما این، با تمام اخباری که درباره پژمان مطرح می‌شد، در تناقض بود.

همین چند روز پیش منتظری پاسخ نهایی‌اش را به استقلال داد و گفت که به این تیم نمی‌آید. دوشنبه بعدازظهر اما همه به دنبال پژمان بودند که بدانند آیا در نهایت به تیم سابقش برمی‌گردد یا نه؟ در این بین یک صفحه منتسب به منتظری هم در فضای مجازی عکس پیراهن 33 استقلال را منتشر کرد تا شایعات بازگشت او جدی‌تر شود. منتظری، اما می‌گوید در فضای مجازی صفحه‌ای ندارد. او در این باره توضیح می‌دهد: «من اصلا صفحه اینستاگرام ندارم و این صفحه هم متعلق به من نیست.»

او همچنین یک پیغام برای استقلالی‌ها دارد. این بازیکن می‌گوید: «من بازیکن الاهلی هستم و اگر این باشگاه بخواهد رضایت‌نامه من را صادر کند، پول کلانی دریافت می‌کند. به همین دلیل بعید می‌دانم استقلال از پس پرداخت این هزینه بر بیاید. از سویی واقعا مشکلی با الاهلی ندارم و می‌خواهم در نیم‌فصل دوم برای این تیم بازی کنم. به همین دلیل در باشگاه می‌مانم و نیم‌فصل دوم برای آنها بازی می‌کنم.»

او درباره چرایی شایعات بازگشتش به استقلال می‌گوید: «استقلال تیم محبوب من است. این باشگاه خانه من است و چنین شایعاتی عجیب نیست. منتهی من از روز اول گفته بودم در ژانویه به لیست تیم اضافه می‌شوم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. باشگاه نمی‌خواهد همکاری ما ادامه پیدا کند و در حال حاضر کاملا آماده هستم تا در نیم‌فصل دوم برای الاهلی به میدان بروم. من به خسرو هم گفته بودم که در شرایط فعلی نمی‌توانم به استقلال برگردم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wplj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا استقلالی‌ها پژمان و زیدان‌شان را برنمی‌گردانند!

پژمان دوباره استقلالی نمی شود