تاریخ انتشار: 1395/12/19 18:28
دیدار دیشب بارسا آموختنی بود
کد خبر: 224168

جلالی: در بازی های آینده قابلیت هایمان را نشان می دهیم

سرمربی پیکان گفت: بازی‌های آینده فرصت خوبی است تا قابلیت هایمان را نشان دهیم.
 جلالی: در بازی های آینده قابلیت هایمان را نشان می دهیم

مجید جلالی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: زمین فوتبال با همه کوچکی‌اش درس‌های بزرگی دارد، فقط باید اهل آموختن باشیم. وقتی فکر می‌کنیم همه چیز تمام است این‌طور نمی شود. من این را در روزهای گذشته به بازیکنانم گفتم. من زمانی که در پاس بودم نقش بازیکنان باتجربه را حس کردم. در صبا نقش سهراب بختیاری زاده و علی دایی را حس کردم. الان هم بازیکنانی مثل رحمان احمدی و صادق بارانی مسئولیت خودشان را فهمیده‌اند و باید مسئولیت خودشان را انجام دهند. بازی‌های آینده فرصت خوبی است تا قابلیت هایمان را نشان دهیم.

او در ادامه گفت: ما هدف بزرگتری داریم که باید آن را قدم به قدم جلو برویم. من به بازیکنانم هم گفتم که برای رسیدن به قله باید تخته سنگ ها را کنار بگذاریم. این بازی سخت است و نیاز به اراده قوی دارد که در بازیکنانم است. اگر بازی را ببریم امیدهای زیادی در ما ایجاد می شویم.

جلالی درباره دیدار دیشب بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گفت: از دیشب تا الان از کشورهای مختلف به من پیام داده‌اند و این نشان می‌دهد که فوتبال می‌تواند چه اثری در جوامع مختلفی بگذارد. بارسا سال‌ها پیش زمان بابی رابسون که استویچکوف در تیم بود چنین کاری کرده بود. ما می‌توانیم از اتفاقاتی که در زمین فوتبال می‌افتد چیزهای زیادی یاد بگیریم.

سرمربی پیکان درباره نبود بازیکنان با تجربه در تیمش گفت: ما صادق بارانی و امیرحسین صادقی را نداریم ولی به خوبی می‌دانیم با سختی‌های روزگار باید چه کنیم. جوانان خوبی داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند.

او همچنین درباره مشکل مالی تیم‌های لیگ گفت: من سال‌های سال کار کردم و در این سال‌ها تنها از دو باشگاه طلب ندارم و این یک مشکل است. ولی با درایت مدیران پیکان این مشکل را نداریم. البته قراردادهای ما خیلی متوسط است و تا الان ۸۰ درصد از قراردادهایمان را گرفته ایم که تاثیر زیادی داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrldx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدفى جز ارائه یک بازى زیبا و کسب 3 امتیاز نداریم/ پیروزی مقابل سپاهان برای ما شروع خوبی بود

پرسپولیسی ها نباید به جذب این ستاره امیدوار باشند!
جلالی : خیلی از کار کردن در اهواز احساس خوبی دارم