تاریخ انتشار: 1396/08/09 17:42
اختصاصی| مس به دنبال شکست طلسم؛
کد خبر: 175747

پیش بازی نساجی-مس رفسنجان؛ تقابل جذاب دو استقلالی در وطنی!

نساجی مازندران و مس رفسنجان از هفته یازدهم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی نساجی-مس رفسنجان؛ تقابل جذاب دو استقلالی در وطنی!

 تقابل دو تیم نساجی و مس رفسنجان را باید جدال دو استقلالی دانست. دو استقلالی که از نظر فنی و دانش مربی‌گری در سطح بسیار بالایی قرار دارند و در آینده‌ای نزدیک، قطعا از آنها موفقیت‌های زیادی به گوش خواهد رسید. جایی که روی یک نیمکت مهدی پاشازاده بنشیند و روی نیمکت دیگری علی سامره، قطعا جذابیت‌های فراوانی را به رخ خواهد کشید.

نساجی پس از آنکه مس کرمان را در کویر شکست داد، با روحیه و انگیزه بالایی مقابل استقلال در جام حذفی قرار گرفت و عملکرد بسیار مطلوبی نیز از خود نشان داد اما در نهایت 2-1 مقابل شاگردان وینفرد شفر مغلوب شدند و در بازی عقب مانده خود در هفته دهم لیگ، مقابل برق جدید درحالی به تساوی دست یافت که به عقیده اکثر کارشناسان، نساجی باید پیروز میدان می‌شد.

در آن سو اما تیمی قرار دارد که در سه بازی قبلی خود، عملکردی فوق العاده داشته است. مس رفسنجان از 9 امتیاز ممکن در سه بازی قبلی خود، موفق شد 7 امتیاز کسب کند و فقط مقابل اکسین به تساوی دست یافت و مس کرمان و راه آهن را در دیدارهای خانگی شکست داد. روند رو به رشد شاگردان علی سامره به خوبی محسوس بوده است و نساجی، در هفته بدی به تیم آماده مس برخورد کرده است.

اگر بخواهیم از نظر آماری دو تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم، در 4 تقابل قبلی این دو تیم، نساجی دو بار پیروز بوده است و یک دیدار نیز با تساوی 1-1 به پایان رسیده و یک بار نیز مس رفسنجان با نتیجه 4-1 در رفسنجان موفق شد مس را شکست دهد اما رفسنجانی‌ها در سالیان گذشته، هنوز موفق نشدند نساجی را در قائمشهر شکست دهند و باید دید این طلسم شکسته می‌شود یا خیر.

از محرومان دو تیم می‌توان به بهرام رشیدفرخی از تیم مس رفسنجان و مرتضی غلامعلی تبار از تیم نساجی اشاره کرد. ضمن اینکه کاظم حیات منش دفاع چپ مس نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد. نساجی با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و مس رفسنجان نیز با 14 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8wk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ابراهیم‌پور به قائمشهر در لباس مس!
اختصاصی| نساجی‌چی‌ها آماده میزبانی از گلر محبوب؛

پیش بازی مس رفسنجان-شهرداری تبریز؛ سامره به دنبال دومین پیروزی خانگی
ادامه روند موفقیت آمیز صالح پناهی یا خانه تکانی؛