تاریخ انتشار: 1396/03/07 09:43
کد خبر: 207995

درخواست کاپیتان تراکتورسازی: هواداران پشت گل‌محمدی باشند

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی که هفته آینده قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد پیش از انتخاب یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تراکتور از حضور جواد نکونام در تبریز استقبال کرده بود اما هشدار داده بود که او هنوز تجربه کافی ندارد.
درخواست کاپیتان تراکتورسازی: هواداران پشت گل‌محمدی باشند

 کیانی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت‌وگویی انجام داد.

  • یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب شد، در حالی که به نظر شما قلعه‌نویی بهتر می‌توانست تیم را جمع‌وجور کند.

به هر حال از من سوال پرسیده شده بود من هم گفتم با توجه به شناختی که قلعه‌نویی از تیم دارد می‌تواند تیم را به‌خوبی جمع‌وجور کند. اما من نمی‌توانم در کار باشگاه دخالت کنم. در این سال‌ها با مربیان زیادی در تراکتور کار کردم و همیشه موفقیت تیم را خواسته‌ام. فکر می‌کنم گل‌محمدی هم می‌تواند به تراکتور کمک کند، چون تجربه خوبی دارد و در تبریز هم سال‌ها قبل بازی کرده، به همین خاطر نسبت به این تیم تعصب خاصی دارد.

  • پس گل‌محمدی می‌تواند در تراکتور موفق شود؟

امیدوارم با تمام مشکلات گل‌محمدی با تراکتور موفق باشد و هواداران خوشحال باشند. باید هواداران پشت گل‌محمدی و در واقع تیم باشند تا او بتواند موفق شود. یکی از مهم‌ترین اصل‌های موفقیت در تبریز حمایت هواداران است که خداراشکر تبریزی‌ها گل‌محمدی را دوست دارند. او در تیم های بزرگی کار کرده و به همین دلیل تجربه کافی را دارد و کارنامه‌اش نشان می‌دهد می‌تواند موفق باشد.

  •  اما شرایط تبریز سخت‌تر از تیم‌های دیگر است؛ چراکه جو در این شهر فرق دارد.

تیمی که هوادار دارد از هیچ‌چیز نباید بترسد. همه بازیکنان، هواداران و سایر اعضای باشگاه اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم روزهای خوبی را بسازیم. هواداران هم حمایت می‌کنند و به امید خدا می‌توانیم در نیم‌فصل سه بازیکن آزاد بگیریم و موفق شویم. پس اگر نتیجه بگیریم هواداران هم حمایت می‌کنند. صددرصد قول قهرمانی و کسب جام را می‌دهیم اما به شرطی که بازیکنان حفظ شوند و در نیم‌فصل هم بتوانیم یارگیری کنیم.

  • چرا هنوز قراردادتان را تمدید نکردید؟

 صحبت‌هایی انجام شده و منتظریم تا سایر مراحل طی شود. قراردادها که تمدید شود دیگر از بلاتکلیفی خارج می‌شویم و با قدرت خود را برای سال آینده آماده می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3za9kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تخصص یحیی گل محمدی؛ آسیایی کردن