تاریخ انتشار: 1402/05/10 14:30
کد خبر: 1747

سرخیو راموس همچنان بدون تیم

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده و تنها یک ماه به پایان فصل نقل‌وانتقالات باقی مانده است.

سرخیو راموس همچنان بدون تیم

به نقل از آس، شمارش معکوس برای پایان فصل نقل و انتقالات شروع شده است و هنوز تکلیف یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا مشخص نیست. پاری‌سن‌ژرمن روز دوم ژوئن رسما جدایی سرخیو راموس را اعلام کرد. مدافع اسپانیایی در پایان قراردادش تصمیم گرفت پاریس را ترک کند و در واقع تصمیم به تمدید قراردادش نگرفت.

دوران حضور او در لیگ یک فرانسه همزمان با مسی به پایان رسید. این دو سال ۲۰۲۱ از لالیگا راهی فرانسه شدند و به پاری‌سن‌ژرمن پیوستند و هر دو تنها دو سال در پایتخت فرانسه دوام آوردند. فصل اول راموس در پاری‌سن‌ژرمن به بدترین شکل ممکن تمام شد اما او در دومین فصل حضورش بهتر شد و توانست به گزینه اول گالتیه تبدیل شود.

رفتن راموس از پاری‌سن‌ژرمن تا اندازه‌ای غافلگیرکننده بود. او فصل گذشته بخش مهمی از تیم بود و انتظار می‌رفت یک سال دیگر در این تیم بماند. پاری‌سن‌ژرمن به جای راموس، میلان اشکرینیار را به خدمت گرفت. از ماه گذشته که جدایی راموس قطعی شد، این بازیکن بدون تیم مانده است.

این بازیکن ۳۷ساله تمرین‌های شخصی‌اش را به‌خوبی پیگیری کرده و اجازه نداده است تا از شرایط خوب دور شود و در واقع نشان داده که آماده حضور در تیم بعدی است.

علاقه به MLS

ایالات متحده جایی است که راموس خیلی به حضور در این کشور علاقه دارد و گفته می‌شود مقصد بعدی راموس، MLS است. لیگ آمریکا مشتاق رقابت با عربستان است و در تلاش است تا بازیکنان شناخته‌شده‌ای را به خدمت بگیرد. اینترمیامی تاکنون توانسته است لیونل مسی، بوسکتس و جوردی آلبا را به خدمت بگیرد اما علاقه‌ای برای به خدمت گرفتن راموس ندارد و اگر این بازیکن مصمم به حضور در MLS باشد، باید راهی تیم دیگری شود.

یکی از مقاصد احتمالی راموس ممکن است لس‌آنجلس اف‌سی، باشگاه قدیمی گرت بیل باشد. در این صورت راموس در کنار جورجو کیلینی در خط دفاع به میدان خواهد رفت و زوج دفاعی او خواهد بود.

گفته می‌شد سویا باشگاه قدیمی راموس نیز ممکن است خواستار جذب راموس باشد ولی سران این باشگاه علاقه‌ای به راموس ندارند. در بیانیه باشگاه سویا درباره راموس آمده است: سرخیو راموس بازیکن بزرگی است که در آکادمی ما بزرگ شده اما تا به امروز گزینه ما نبوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbq63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس انتقال بزرگ را لایک کرد!