تاریخ انتشار: 1395/10/04 13:09
کد خبر: 240823

آتشی زیر خاکستر در ارتش آبی پوشان

تا بعد بازی با سپاهان آتش بس اعلام شد،در این گزارش به آتش زیر خاکستر میپردازیم.
آتشی زیر خاکستر در ارتش آبی پوشان

با وجود این که در طول این هفته عنوان شد که رابطه سید مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان شکراب شده است، این 2 روز گذشته در پایان تمرین جلسه ای طولانی در اتاق مربیان کمپ حجازی با هم برگزار کردند که در صحبت های آنها نشانی از اختلاف دیده نشد.

 

رحمتی بعد از آن که 48 ساعت موبایلش در بلک لیست سرمربی قرار داشت، با اصرار و خواهش فراوان در حضور سید رضا افتخاری، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی با منصوریان صحبت کرد.

 

رحمتی که فرآیند صحبت هایش با منصوریان حاکی از ندامت از رفتار گذشته اش در قبال بازیکنان استقلال بود، سرانجام موفق شد بعد از یک و نیم ساعت صحبت با منصوریان در حضور افتخاری، وی را متقاعد نماید که در اصفهان فرصتی دوباره به او بدهد.

 

به این ترتیب باید گفت رحمتی که تا دیروز قرار بود حتی در لیست هجده نفره استقلال هم برای دیدار با سپاهان قرار نداشته باشد، به جمع مسافران کاروان استقلال در اصفهان پیوست. اما با همه این وجود منصوریان در نظر دارد برای این بازی دروازه بان سوم تیمش ارشیا بابازاده را هم با خود به اصفهان ببرد.

 

استقلال در آخرین هفته از رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان میهمان تیم سپاهان اصفهان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwmkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات جالب مظلومی راجع به تغییرات در کادر فنی استقلال