تاریخ انتشار: 1395/10/05 14:40
کد خبر: 240572

عمران زاده: فیلم و عکسی دارید منتشر کنید

امیر قلعه نویی دیروز در تمرین تراکتورسازی گفت امیدوارم یک روز حنیف حرف هایی که در مورد برخی از بازیکنان استقلال می داند برملا کند!
عمران زاده: فیلم و عکسی دارید منتشر کنید

به نظر می رسد با اعلام امیر قلعه نویی که به نوعی شیپور جنگ بین دو گروه مخالف در استقلال بود بازیکنان مد نظر امیر قلعه نویی علیه حنیف عمران زاده جبهه گیری کرده اند و به او پیغام رساندند اگر حرفی بزند فیلم و عکس هایی که از او دارند را منتشر خواهند کرد!

 

بعد از حرف های امیر قلعه نویی – حنیف در اینستاگرام خود پیغام گذاشت. مبنی بر اینکه روزی حرف هایش را خواهد زد. البته بعد از اینکه کفش ها را آویزان کرد.

 

اما حرف های کم در اینستا حنیف را راضی نکرده. به نظر می رسد حرفهای بیشتری در دل دارد.

 

حنیف در این باره می گوید:« بعد از اینکه از استقلال جدا شدم حرفی در مورد این تیم نزدم چون می خواستم آرامش این تیم حفظ شود. به نظر می رسد ساکت ماندن من برخی  ها را دچار توهم کرده است. من از این ها می خواهم تهدید خود را عملی کنند و همین امروز اگر فیلم و عکسی از من دارند منتشر کنند. من از هیچ کس واهمه ای ندارم. اگر حرفی نزدم و الان هم نمی خواهم حرفی بزنم به خاطر استقلال است. اگر من حرف هایم را بزنم که این کار را قطعا خواهم کرد برخی از فوتبال دلزده خواهند شد و شاید دیگر سمت استقلال نیایند.»

 

عمران زاده ادامه داد:« من روزی به کمیته اخلاق خواهم رفت و هر چه در مورد این ها می دانم می گویم. این ها به دوستان خود خط می دهند که در رسانه ها علیه من مطلب بنویسند. می نویسند حنیف از این ها می ترسد چون از حنیف عکس و فیلم در موبایل های خود دارند. اتفاقا من منتظر هستم تا دست به چنین رفتاری بزنند تا من هم حرف هایم را بزنم و ماهیت آنها را روشن کنم.  تا امیر قلعه نویی از من حرفی زد برخی از این دوستان مثل موش از لانه های خود بیرون آمدند. آن روز دیر نخواهد بود که همه حرف هایم را در مورد این آقایان بزنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4568km

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب نقل و انتقالات زمستانی:من به استقلال نمی‌آیم!