تاریخ انتشار: 1395/11/05 00:07
کد خبر: 233896

پرسپولیس تاوان کارت زردهای عمدی را می دهد؟!

در دیدار پرسپولیس-گسترش، پس از کارت‌هایی که سه بازیکن دو کارته پرسپولیس به بهانه اعتراض به داور دریافت کردند، شائبه تعمدی بودن کارت‌ها مطرح شد.
پرسپولیس تاوان کارت زردهای عمدی را می دهد؟!

هم سیدجلال حسینی هم فرشاد احمدزاده و هم مهدی طارمی به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کردند. کارت‌هایی که آن‌ها را از حضور در بازی مقابل صبای قم قعرجدولی محروم می‌کرد. حالا این سه بازیکن با خیالی راحت می‌توانند به دیدار تراکتورسازی و دربی برسند. اگر این کارت‌ها تعمدی گرفته شد، چه برخوردی باید با آن‌ها صورت بگیرد؟

سه فصل قبل بود که در مسابقه چمپیونزلیگ، دو بازیکن رئال یعنی سرجیو راموس و ژاوی آلونسو با کارت زرد تعمدی، خودشان را محروم کردند تا در دیدار برگشت مقابل گالاتاسرای محرومیت‌شان را بگذرانند و در ادامه جام به مشکلی بر نخورند. یوفا هم این داستان را پیگیری کرد و در نهایت محرومیت و جریمه‌ برای سرمربی، بازیکنان خاطی و باشگاه رئال مادرید در نظر گرفت.

مورینیو به عنوان سرمربی تیم ضمن این که دو جلسه محروم شد، 40هزار یورو هم جریمه پرداخت کرد. برای باشگاه رئال مادرید جریمه‌ای 120هزار یورویی در نظر گرفته شد. دو بازیکن خاطی یعنی راموس و آلونسو هم نفری 20هزاریورو جریمه پرداخت کردند.

آیا این مسئله برای پرسپولیس هم پیگیری می‌شود؟ آیا در صورت اثبات، جریمه‌ای برای باشگاه پرسپولیس درنظر گرفته می‌شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459ba9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو خط قرمز پرسپولیس/ با اینها شوخی نکنید!