تاریخ انتشار: 1397/11/12 17:21
کد خبر: 111648

سرپرست تراکتور: یک بازیکن دیگر جذب می‌کنیم

حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد و امیدوارم اولین قهرمانی در این مسابقات را به مردم آذربایجان هدیه بدهیم.
سرپرست تراکتور: یک بازیکن دیگر جذب می‌کنیم

 حسن آذرنیا در مورد وضعیت فعلی تراکتورسازی در فاصله پنج روز مانده به اولین بازی از نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. بعد از اینکه تغییراتی در کار فنی ایجاد شد، تیم‌مان اردویی 10 روزه را در جزیره کیش برگزار کرد و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم. این اردو به آقای لیکنز کمک کرد تا تفکراتش را به بازیکنان القا کرده و شناخت بیشتری از شرایط تیم و بازیکنان پیدا کند. سرمربی تیم از این اردو راضی بود و حالا هم تمرینات را در تبریز دنبال می‌کنیم تا آماده شروع نیم‌فصل دوم شویم.

وی با اشاره به وضعیت تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات تأکید کرد: چند بازیکن ما جدا شدند و بازیکنانی مثل اخباری، کنستانت، موسوی و ساسان انصاری را هم به خدمت گرفتیم. این احتمال هم وجود دارد که یک بازیکن به‌عنوان سهمیه آزاد فیفا به تیم اضافه شود، ولی در این مورد سرمربی تصمیم‌گیرنده است و باید دید آقای لیکنز در کدام پست نیاز به جذب بازیکن دارد.

آذرنیا در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی می‌تواند در این فصل قهرمان شود، عنوان کرد: تیم ما پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد. تراکتورسازی در جام حذفی قهرمان شده، ولی امیدوارم در لیگ برتر هم اولین قهرمانی را به مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی هدیه بدهیم. آقای زنوزی مالک باشگاه هم در این مدت نهایت تلاش و توان خودش را به کار گرفت که بهترین بستر را برای موفقیت تراکتورسازی فراهم کند و باید از زحمات ایشان و دیگر مسئولان باشگاه تشکر کنم.

سرپرست تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است و همه تیم‌ها قطعاً کار سختی در پیش خواهند داشت. تراکتورسازی اما از هر لحاظ این پتانسیل را دارد که به قهرمانی برسد و امیدوارم که این اتفاق برای اولین بار رخ دهد. ما در نیم‌فصل دوم هم به حمایت هواداران نیاز داریم و تلاش خواهیم کرد تا جایگاهی را به دست بیاوریم که در شأن تراکتورسازی و هوادارانش باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oamq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازه ترین خبرها از وضعیت گلر سرخپوشان بعد از سانحه تصادف