تاریخ انتشار: 1396/04/07 12:22
کد خبر: 200272

استقبال گرم هواداران تراکتورسازی از مربی جدید/ حسینی امروز معارفه می‌شود

هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی از حضور مجتبی حسینی در تیم خود استقبال کرده و به وی خوش‌آمد گفتند.
استقبال گرم هواداران تراکتورسازی از مربی جدید/ حسینی امروز معارفه می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی ،سید مجتبی حسینی که در فصل گذشته هدایت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را بر عهده داشت، شامگاه روز گذشته به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در تیم تراکتورسازی تبریز انتخاب شد و قرارداد خود را با سرخ‌پوشان تبریز به امضاء رساند.

حضور حسینی در کادر فنی تیم محبوب تبریزی‌ها ضمن اینکه پازل جابجایی مربیان ذوب آهن و تراکتورسازی را تکمیل کرد، با استقبال پرشورها هم روبرو شده است بطوریکه هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی با پیام‌های خود به مربی جدید تیمشان خوش‌آمد گفته‌اند.

نکته جالب اینکه سید مجتبی حسینی در آخرین رده‌بندی مربیان فوتبال کشورمان که از سوی سایت معتبر بین‌المللی Clubworldranking اعلام شده است، بالاتر از چهره‌هایی چون امیر قلعه‌نویی، مجید جلالی و علی دایی قرار دارد.

این مربی جوان که در تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن دستیار سرمربی کنونی تراکتورسازان بوده و به عنوان مغز متفکر گل‌محمدی شناخته می‌شود، در این رده‌بندی جایگاه 362 جهان و چهارم ایران را به خود اختصاص داده است. 

گفتنی است؛ طبق آخرین اخبار، مربی جدید سرخ‌پوشان تبریز در تمرین نوبت عصر امروز این تیم به کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی معارفه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vw99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی حسینی بار دیگر دستیار گل‌محمدی شد